Sporten zonder afvallen

Hey mensen. :slightly_smiling_face:

ik wil dus graag gaan sporten, ik wil conditie en spieren kweken. :stuck_out_tongue:
ik wil alleen niet afvallen want ik ben juist bezig met aankomen. Weten jullie of je kan sporten zonder dat je afvalt? Of moet je dan al je verbrande calorieën er dan weer bijeten? Het liefst zou ik gaan hardlopen :slightly_smiling_face:, weten jullie nog andere leuke sporten waarvoor je niet bij een club hoeft? :slightly_smiling_face:

hoop dat jullie mijn verhaaltje begrijpen, haha

xxx

oeps verkeerde categorie waar je het in zet :wink:

Shit in de verkeerde categorie geplaatst :0 ik weet niet hoe ik dat kan veranderen ghehe?

vragen aan een moderator

Verplaatst!
En ik denk dat je het er dan weer moet bijeten…

Van sporten word je sowieso vaak zwaarder omdat spiermassa meer weegt, maar je moet wel zorgen dat je niet te dun wordt dan.

-

Ik denk, als je spieren wilt kweken, dat je het beste gewoon oefeningen kan doen ipv echt harlopen, of bijvoorbeeld wielrennen ofzo. Want dan val je af, en dan zou je bij moeten eten.
Dus ik denk dat je het beste gewoon oefeneningen kan doen?
( niet dat je daar niet van afvalt, maar wel minder als van hardlopen ;] )
Succes ermee!

Bedankt voor de reacties allemaal!
Ik vind spieroefeningen een hele goede. Moet ik die dan elke dag doen of is dat te veel? Of juist 2 x in de week bijvoorbeeld? Doet één van jullie ook oefeningen? Hebben jullie nog goede sites waar ik oefeningen vandaan kan halen? :slightly_smiling_face:

ja ben ik ook wel benieuwd naar!
maar ik val nooit af van sporten. Tenminste, ik blijf gewoon hetzelfde :wink:

Up, up? :slightly_smiling_face:

Mensen, reageer eens aub! :slightly_smiling_face:
Weet iemand hier goede spieroefeningen-site?

moet je even via de zoekfunctie kijken, daar zijn al veel topics over.

http://www.margriet.nl/me…/streepjeslank_popup.html

Haha, ik las: afvallen zonder sporten. Dat zou nog eens mooi zijn :grinning:.
Dit is nutteloos, up.

Ik denk dat je dan wel meer moet gaan eten omdat je dan veel calorieën verbrand

Gewoon spieroefeningen idd, van de meeste dingen van je wel af dus anders weet ik het zo ook ff niet
& Hardlopen zou ik zowieso niet doen als je niet wilt afvallen
Als me nog wat te binnen schiet zal ik t zeggen (: