Sporten maar geen geld?

Halleuw!
Ik wil al een tijdje sporten… maar ik heb dus echt helemaal geen geld. En al het geld dat ik wel krijg, wil ik dan niet aan het sporten uitgeven omdat het al niet veel is en dan hou ik helemaal niks over…

Dus. Iemand een idee welke sport je kunt doen zonder er geld aan uit te geven?
Ik heb een hekel aan hardlopen, gewoon lopen, en fietsen vind ik ook niet echt leuk… dus dan blijft er volgens mij niet zoveel over :’) gewoon oefeningen doen geef ik meestal na een maand ook weer op.

dansen, yoga, touwtje springen, hoela hoepen etc.

dansen en yoga… hoe wil je dat doen dan? ik kan wel wat gaan rondspringen maar dat ziet er ook niet uit XD

Beetje creatief denken…
Je kan dvd’s huren of kopen, youtube/google raadplegen, boeken opzoeken.
En trouwens, het hoeft er niet altijd goed uit te zien, het gaat toch om het sporten :’).
Ik zou als ik jou was gewoon 2 a3 dagen in de week uitkiezen dat je je eigen sport half uur of uurtje hebt… En ga dan telkens verschillende dingen doen, is ook beter vol te houden dan alleen maar hetzelfde…

uhm, alsof iemand je ziet?

fietsen, wandelen, joggen ?

oh grapje, dat vind je allemaal niet leuk.

nouja, je hebt zo’n oefenbal, dat kost je 20 euro denk ik voor zo’n bal en dan lig je daarop moet je oefeningen doen etc. ik weet alleen niet hoe leuk dat is.

je kan op youtube ook oefeningen zoeken
ook helemaal gratis

Dowload zumba oefeningen

jaaaa, zumbaa<3 is heel leuk om te doen en kan je gewoon in je kamer doen.

als je wilt zoek ik een link op youtube op :wink:

xx :couplekiss_man_woman:

Oh ja is goed, wil ik wel eens zien

http://www.youtube.com/wa…ist=ULDtjWsz8-Gao&index=5

alsjeblieft xx

dankje!

Hier was laatst een bericht over bij home: http://www.girlscene.nl/lifestyle/food/2010/november/gratis_sporten

hardlopen is heel fijn en rustgevend als je wat meer getraind bent hoor:O

Op internet staan genoeg yogaoefeningen, en met dansen moet je je gewoon uitleven. Het gaat er niet om of het er goed of niet uitziet, je doet het voor jezelf, niet voor anderen.

In de cosmogirls staan vaak work outs , leen die bladen in de bieb en kopieer ze en dan ga je ze doen :wink:
Verder gezond eten dus ontbijt middag en avond eten en minder snoep ten dan gaat het vast lukken

als jij/je ouders echt het minimum inkomen heeft kun je waarschijnlijk ook gratis sporten, zou je even naar moeten informeren bij de gemeente.

Idd, dansen, yoga, zumba, maar je kan misschien ook wel touwtje springen (A),
Das heel goed voor je conditie