Sporten in enkel een Sport BH

Beste allemaal,

In Amerika is het normaal om in enkel je sport BH je work-out te doen. Vroeger dacht ik dat dit gewoon topjes waren waaronder je nog een BH deed, dit leek mij normaal. Een tijdje geleden kwam ik er echter achter dat het gewoon enkel sport BH’s zijn. Wat vinden jullie hiervan? Is het normaal / kan het om alleen in je sport BH je work-out te doen?

Zo dus ^

Wat vinden jullie?

Misschien hoort dit trouwens meer bij Sport&Food, ik wist het niet zeker. Als hij daar hoort, kan hij dan verplaatst worden? Alvast sorry.

Ik vind wel dat het normaal is, als je topje alles gewoon bedekt + er als je tepels er niet doorheen drukken haha. Maar die dingen zijn gemaakt voor stevigheid dus normaal gezien zal alles wel netjes op zn plek zitten.

Ik doe het ook weleens in de zomer, zie er niks mis mee.

Ach, blijft kleding vind ik :wink: En eerlijk, ik vind het zo best normaal staan. Zoiets als dit beschouw ik ook gewoon als ‘topje’. Maar dat kan komen omdat ik ook nooit sport met een sportbeha aan. Plus als het zwart of grijs is vind ik het helemaal kunnen. Maar goed, dat ben ik :stuck_out_tongue:

zodra ik een mooi lichaam heb ga ik ook gewoon sporten in sportbh’s en sportleggings :"D

Ik doe dat ook wel eens, niet in de sportschool want dat vind ik een beetje té denk ik, maar in de zomer ga ik wel eens (buitenaf) hardlopen in een sportbh + shorts

Ik vind het best wel kunnen, zolang je lichaam oke is. klinkt misschien heel oppervlakkig, maar ik denk niet dat je zoiets aantrekt als je niet helemaal lekker in je vel zit. Mijn doel is om ooit in zo’n top en legging te kunnen sporten…

idd
je moet wel een mooi figuur hebben om dat te dragen

Kan als je het kan hebben idd. Lijkt me zelf echt vet kut om met alleen 1 zo’n topje te sporten. Lekker bouncende boobs als je aan ‘t rennen bent, echt niet dat die dan muurvast zitten en dan nog stijve tepels bleh :’’) misschien met 4 over elkaar ofzo.

Ik vind het ook best kunnen, want ja zoals gezegd, als een bikini op het strand kan dan mag je ook in je sport BH sporten als het warm is. Zou het niet bij iedereen aanraden, maar als je hard voor je lichaam gewerkt heb en er mooi afgetraind uit ziet, of bijna, waarom niet?

Ja, ik vindt normaal niet.
Niet dat ik het ooit doe, want sporten komt niet in mijn woordenboek voor.

Ik vind het best normaal en doe het zelf ook, maar alleen omdat ik sportbh’s heb die dik zijn en steun bieden en waar je echt niets doorheen kan zien :’)

Overigens doe ik er nog wel altijd een top overheen, tenzij het echt heel warm is.

Ik zou dat alleen thuis doen met een workout. Niet als hardlopen of in de sportschool.

Dit dus.

En ik draag het ook bij een workout thuis of in de sportschool.

Daarvoor is een en sport bh juist…
Maargoed, ik vind het wel kunnen als je een mooie buik hebt.

Eh oke.
Ik dacht ook gewoon inderdaad dat ze er nog een bh onder deden hahaha.
maar aan de andere kant, zo gek vind ik het niet als je verder geen tepels erdoorheen ziet. Gewoon volle bedekking.

Ik vind het best wel raar en zou zelf nooit in enkel een bh gaan sporten.
Ik ga ook niet in een enkel een bh naar school of de stad in en ook een sport BH valt voor mij onder ONDERgoed.

Eerlijk is eerlijk het staat zo gewoon sexy bij een mooie slanke vrouw maar ik ga er niet mee lopen omdat ik dan het gevoel heb dat mensen te erg naar mij gaan kijken

Ik heb met mijn cup e wel last van bouncende boobs, geen uitstekende tepels.