Sporten & eten ;s

heee. kijk, ik heb een probleem. ik wil heel graag wat afvallen. ik zit er ook over te denken om te beginnen met hardlopen. maarja, ik ben bang dat ik dan mensen tegen kom die ik ken enzo… en dat is niet zo leuk… ik wil ook gezonder eten, soms gaat het een tijdje goed. maar dan krijg ik weer een beetje een snoep aanval & eet ik onzettend veel haha. hebben jullie misschien tips ?

regelmatiger wat lekkers nemen, maar geen grote hoeveelheid?
Denk dat dat beter werkt

misschien op een sport gaan waarbij je veel moet doen;) en minder snoep eten en meer gezond ??

Het is echt niet voorschut om bekenden tegen te komen tijdens het hardlopen hoor. Hier was ik in het begin ook bang voor, maar ik krijg er juist vaak leuke opmerkingen over.
En zie het anders positief: jij doet tenminste iets aan jezelf, heel veel mensen zouden het willen maar zitten uiteindelijk toch lieven op de bank televisie te kijken dan dat ze naar buiten gaan om te hardlopen.

dankje (: weten jullie misschien ook een goed moment om te hardlopen ?

Je kan het het beste doen op het moment dat je het meeste (koolhydraten) eet. Dan ren je vaak het best.

En trouwens, lekker boeien wat mensen ervan vinden, jij rent tenminste. Als mensen je uitlachen zijn het gewoon sneue personen die zelf niets uitvoeren, en waarschijnelijk nog jaloers ook dat jij wel wat uitvoert.

heb je geen groot park/bos/afgelegen gebied waar je lekker kan rennen?
Ik woon in de drukke stad, dus rond mijn huis rennen is echt een hell.
Overal auto’s, stoplichten, trams… Overal super druk ook.
Daarom ren ik in het bos. Wel een stuk fietsen/met de auto maar toch…
En als ik bij mijn zus ben, dan ren ik daar tussen de weilanden.

En ik ren trouwens het liefst in de ochtend.
Word er lekker wakker van, ben je er gelijk vanaf ook.
En dan heb ik alleen nog het ontbijt op, dus dan krijg ik ook de minste steken in mijn buik dan wanneer ik al drie maaltijden achter me kiezen heb

bedankt voor de tips (: als ik in de ochtend ga hardlopen voordat ik naar school ga, moet ik er nog eerder uit… maar na schooltijd ? komt het er ook niet echt van, ik ben vaak laat uit… ): en vaak heb ik dan geen zin meer om te gaan hardlopen. ik weet dan nog niet echt een goed moment… ik wil proberen om nu in de vakantie te gaan hardlopen (:

-

woow, best laat hahaah (: maar met dat droppen ? omg xd

die laatste is echt slim haha

hahaha indd (: