Sporten en menstruatie

Aangezien ik iemand ben die nooit gaat sporten als ik het ben wil ik wel eens weten of jullie wel gewoon gaan sporten haha.

Jahoor. Gewoon tampon in en merk er helemaal niks van dat ik ongesteld ben.

Ja, behalve als ik heel erg buikpijn heb. Dan vind ik mezelf te zielig :stuck_out_tongue:

Ja, ik ga ook altijd wel sporten. Ik voel me dan daarna toch altijd wel een heel stuk beter.

Sporten schijnt zelfs heel goed te zijn dan, na een tijdje verminderd de pijn en voel je je beter. Ik ga wel gewoon, alleen als ik me een keer heel heel ziek voel niet.

Niet altijd, als ikveel buikpijn heb ga ik niet, want dan word het erger. Is het maar een beetje pijn dan ga ik wel en is het daarna altijd minder :slightly_smiling_face:. Het is wel echt goed voor je, je voelt je er ook veel beter door. (behalve als het dus heel erg is, dan lekker in mn bed blijven liggen haha)

Haha idem

Van sporten wordt het bij mij altijd minder pijnlijk (:

van sporten knap je altijd wel op geloof ik!

ik sport ook altijd gewoon, ik rijd paard dus is best lastig
maar als ik wedstrijd heb ofzo zeg ik eeeecht niet af hierdoor dus ik doe altijd gewoon een tampon in :grinning:

Wanneer ik ongesteld ben, lig ik vaak half dood van de pijn in bed, dus sporten gaat dan een beetje moeilijk. Maar ik hoorde laatst dat het ervoor kan zorgen dat je minder buikpijn krijgt.

Ik doe gewoon een tampon in, alleen als ik écht te veel buikpijn heb ofzo ga ik niet.

Ik sport ook gewoon wanneer ik ongesteld ben :slightly_smiling_face: Tenzij ik me te beroerd voel, maar dat gebeurd gelukkig bijna niet meer…

ja, gewoon een tampon erin. Ik zwem, en op een gegevenmoment wordt de buikpijn bij mij altijd minder (:

Ja, tampon er in en gewoon sporten! Behalve als ik echt heel erg buikpijn heb, dan vind ik mezelf ook zielig :grin:

Ik zie niet in waarom het bij paardrijden lastiger zou zijn?
Ik rij al 11 jaar en nooit problemen gehad x’)