sporten en douchen

Ik wil eigenlijk bijna elke dag gaan sporten thuis, zoals hardlopen, work out dingen etc. Maar dan moet ik ook elke dag gaan douchen. En dan ook elke dag mijn haar wassen? Hoe doen jullie dit?

Ik douche eigenlijk altijd na het sporten.
Mijn haar was ik meestal om de twee/drie dagen, ik zorg dat bij het sporten mijn haar goed vastzit zodat het niet tegen mijn bezwete hoofd/rug aankomt. Is mijn haar dan vies van het zweet was ik het zeker weten.

idd gewoon haren vast maken. en dan alleen lichaam douchen.

Douchemuts

Ik douche altijd na het sporten, bij het sporten heb ik mijn haar altijd strak in een hoge staart, als ik onder de douche ga doet ik mijn haar in een hoge knot. Ik was dan alleen het haar rondom mijn gezicht en nek, die kleine baby haartjes zegmaar. En ik was mijn haar om de drie dagen.

ik douche dus bijna elke dag, duurt maar 5 min.

Ook al sport ik niet douche ik iedere dag en was mijn haar vrijwel iedere dag ja ik weet dat dat slecht schijnt te zijn, maar mijn haar merkt er niks van. Maar na het sporten douchen zou ik sowieso doen, hoe vaak je dan ook moet douchen

Met sporten heb ik mijn haar vast. Ik douche na het sporten 2 minuten en doe mijn haar in een knotje zodat het niet nat word. Als ook mijn haar bezweet raakt dan spoel ik het alleen goed uit met water, ik was het 2x per week.

Ik sport niet en ik douche sowieso elke dag :’) Maar ik was maar 2 keer per week mijn haren, die haal ik dan gewoon omhoog in een knotje.

Yep, herkenbaar. Ik train ook 5 dagen per week en om nou 5x per dag je haar te wassen… Maar hoe vast je het ook zat, als je hard traint wordt het toch wel nat van zweet, fohn het daarom als je uit de douche komt/voordat je de douche inspringt. Zo wordt het al een stuk frisser en gebruik eventueel in comb. wat droogshampoo als je erg snel vet haar krijgt :wink:

Waarom moet je elke dag je haar wassen?

En ja, ik douche sowieso elke dag dus wat is je probleem?

ik snap eigenlijk niet dat je dit niet zelf kunt bedenken…