Sportdag @ Polen

Haay ^^
Wij hebben over 1.5e week sportdag.
Elke klas is een land, wij zijn Polen.
De bedoeling is dat we iets origineels met ons land verzinnen, bijvoorbeeld iets met je kleren ofzo.
Wij kunnen echt niets verzinnen, dus daarom, weet iemand iets leuks ? (:
X

Bij Polen denk ik aan bouwvakkers, dus mss een bouwvakkersreet enzo :'D
Maar dit is wel een vooroordeel en heeft niks met de cultuur te maken, verder weet ik niet echt iets.

Hahah, thx!

iets met voetbal, want het ek is daar, toch?

Heeeu, nog niet eens aan gedacht $ haha wel great. Ons team doet ook voetbal. Thx !

Wij moesten vorig ( voor een voetbal toernooi) ook een land uitkiezen, wij Hadden spanje, we hadden rode shirtjes gekocht en met Textielverf het spaanse voetbal shirt nagemaakt en iedereen had de achternaam met rugnummer van een spaanse voetballer op haar rug. Was wel veel werk, maar zag er heel leuk uit!

Wow dat is een vet idee! Dankje !

Zuip vooral veel goedkoop bier. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Anyway. Shirtjes zoals die van het voetbalteam van Polen maken. Vlaggetjes etc.

Hmm, jaa, iedereen is rond de 14 ^^ ,
jaa, vlaggetjes ook nice ideee, thx

Dat was ook maar een grapje. Maar alle Polen hier die komen altijd liters goedkoop bier kopen in de supermarkt, namelijk. :") In blikvorm, geen flesjes! Niet te vergeten.

Hmm, Polen is echt geeen leuk land om iets origineels bij te verzinnen ;p

Oh haha ik dacht dat je sportdag in polen had :grinning_face_with_smiling_eyes:

ooh sorry ^^ hmm ja dat @ polen is miss niet zo handig :wink:

Maak een shirt met een wodka fles erop, of een shirt met Mr. Polska, of met een poolse tekst. No joke :’)

Misschien kun je allemaal een rood broekje aan doen met wit shirt of andersom? Hmmpf, lastig… mijn vaders vriendin is pools en ik kan niks bedenken, faal dit.

Rood met witte kleding.

Hahha, noujaa thx ^^

ik dacht de keuze tussen sportdag en naar polen, ik zou het wel geweten hebben :stuck_out_tongue:

^Sportdag dus.
Haha.

^^ meer ideeen zijn welkom ;a