Sportbril op sterkte

Heey!

Ik heb normaal altijd lenzen gehad, maar door m’n hooikoorts kan ik m’n lenzen dus niet meer in. Ik zit op voetbal, maar voetballen met m’n gewone bril ga ik dus echt niet doen, want als ik er een bal op krijg ben ik de sjaak.
Dus nu ben ik aan het kijken voor een sportbril, maar ik kan echt NIETS leuks vinden.

Weet een van jullie misschien waar je een beetje leuke sportbrillen kan vinden? want hij hoeft niet geweldig te zijn… maar die brillen die ik tegen kom… :zipper_mouth_face:

xx

Ik heb geen flauw idee, sorry!
Upje voor jou! :grinning:

up!

Ik geloof dat ik ook een sportbril nodig heb, ik kan niet eens het einde van de gymzaal fatsoenlijk zien haha! Maar ik weet niet waar je leuke sportbrillen kunt vinden(heb me er nog niet verder in verdiept), ik neem aan gewoon een goede brillenzaak?
Zie dit maar als een up!

Nou, je kan een goedkoop montuur uitzoeken, goedkope glazen erin laten zetten en dan heb ik op me werk een soort van rubberen veren die je aan de pootjes kunt schuiven.
Dat zit meestal ook lekkerder dan een sportbril!
Misschien moet je daar eens naar vragen dan :slightly_smiling_face:

valt je bril dan niet af met die veren?:open_mouth:

Als het goed is niet nee:P
Wij gebruiken ze altijd voor kleine kinderen, maar je kan ze dan denk ik ook makkelijk voor sporten gebruiken :slightly_smiling_face:

ooh oke! bedankt :slightly_smiling_face:

Die veren werken hartstikke goed!
Mijn sportdocent heeft er ook heen, en doet er alles mee: handstanden, koprollen, noem het op.
Mijn moeder werkt bij Eye Wish en daar snuffel ik wel eens rond in de winkel en ik vind dat ze daar wel een aantal leuke sportbrillen/monturen hebben. Maar dat is natuurlijk mijn smaak en het moet ook nog eens bij je gezicht passen!

Haha ja daar werk ik ook :grinning_face_with_smiling_eyes:

gewoon langs de opticien zou ik zeggen :stuck_out_tongue:

de oplossing wanneer je geen leuke “sportbril” kan vinden: harde contactlenzen. doordat deze hard zijn (en in 't algemeen genomen groter zijn) en minder zuurstofdoorlatend enzo, hebben de pollen 't moeilijker om in je ogen te komen zeg maar xD (ookal weet ik wel dat zo’n pol zich niet in je oog gaat wringen maar je snapt wel wat ik bedoel :stuck_out_tongue: )

Mij lijken harde contactlenzen dan juist helemaal hel? Dan kan je nog niet in je ogen wrijven ook!
Deze gaan wel toch?
Ik weet niet of je zoiets bedoelt, maar dit is wat google vindt op sportbrillen ; ) Heb ook visioenen van ronde brillen die oerdegelijk maar wel saai zijn, maar zoiets gaat ook wel toch?