Sportblessure

Hallo:)

Ik vraag me eigenlijk af of hier veel meiden ooit een sport blessure hebben gehad:) en hoelang ze erover gedaan hebben om weer terug te komen op de sportvelden. Hoe t gebeurt is enzovoort:)

Dus deel hier je ervaringen over jou sportblessure. Ook hoe je je erbij voelde enzo!:slight_smile:

Ik heb een achillespeesblessure gehad, door het hardlopen. Ik heb platvoeten en het kwam daardoor, het lag dus niet aan slechte schoenen. Ik heb 6 maanden niet mogen hardlopen en daarna moest ik terug rustig beginnen.
Ik had aangepaste steunzolen gekregen en sindsdien doe ik terug aan hardlopen en heb ik geen last meer gehad ! :grinning:

Ik heb me enkel verzwikt en mocht iets van 2 weken niet sporten. Verder niks gehad, tot nu toe!

Ik heb mijn enkelbanden afgescheurd en heb 3 weken op krukken gelopen.Nu zit ik ingetapet en over 13 weken kan ik weer beginnen met meedoen. Domper is dat ik een sportopleiding doe.

:open_mouth: en met welke sport?

Tot nu toe nog geen echte blessure gehad wel eens erge last van mijn enkel maar weekje rust en was het weer over.

knie gekneusd maar dag erna toch danswestrijd gedaan:$ heel stom en heb daarna 2 weken niets kunnen doen:P

ik heb een scheurtje in me meniscus gehad en daardoor mag je echt lang niet sporten (tenminste vond ik).
En een gebroken pols waar ik jammergenoeg nog steeds heel vaak last van heb…
Verder gewoon van die kleinere blessures die na 2 weekjes eigenlijk alweer over zijn :slightly_smiling_face:

Ik doe dan ook best een ruwe/ intensieve sport namelijk handbal dus daar zal het misschien ook wel aan liggen haha

Ja, bestwel vaak…

ik had mn patellapees overbelast,
dat kwam door de groei. Met sport deed ik wel gewoon mee maar ik stopte als ik er vfeel last van kreeg. Ik heb er uiteindelijk 3/4 jaar mee gelopen dus dit zomerseizoen was echt niks… maar dit jaar komt alles weer goed (:

^ gelukkig maar…

gevallen met turnen, enkelbanden gescheurd en niet goed genezen uiteindelijk 2jaar op krukken en rolstoel gezeten. dus doe voorzichtig meiden!
mag nu nog steeds niet alles doen!

^ pff, wat naar zeg ;( maar kan je wel weer goed lopen enzo?

als de ene klaar is komt de andere opdagen bij mij… pff voel me net een oma, op dit moment zit ik met me schouder niet echt top als ik tennis speel haah.

maar ben vaak te eigenwijs om te ‘‘stoppen’’

jaa kan nu bijna alles weer maar ga best vaak door enkel dan dan weer een vervelende pijn en dikke enkel… maar ja moet er mee leven zei de dokter -.-

Shin splints, nu 2 weken, dagelijks koelen en niet meer sporten tijdelijk. Bah… gaat niet weg.

Ik zit nu weer met mijn enkel :’) maar dat heb ik wel vaker. Maar nu moet ik dus heel veel rust hebben en moet ik dus blijkbaar ook een lange tijd rust…