Sportbh

Hooi,
Ik heb net een sportbh, maar als ik die aanheb onder een strak sportshirtje lijkt het net alsof ik bijna geen borsten heb, maar als ik een gewone bh aan doe dan is het ‘wel wat meer’ maar hoe kan ik er ervoor zorgen dat als ik een sportbh aanheb dat het dan iets meer is?

Dat hoort gewoon bij sport bh.

Een sportbh is er juist op ontworpen dat het je borsten als het ware een beetje platdrukt, zodat je er tijdens het sporten niet veel last van hebt en niet in de weg zitten… Dit kun je dus niet echt tegengaan

Stop wc papier in je bh et voila.

Succes gegarandeerd. Kom op zeg, als je nog een bon hebt zou ik het ruilen en anders zou ik een nieuwe kopen, maar zijn sportbh’s niet van zichzelf zo zeg maar?.

ik vroeg me iets af wat ik best even in dit topic kan zetten

wanneer of van welke maat is het ‘beter’ om een sportbh te dragen.
Onderhand heb ik het gevoel dat het misschien handiger is want echt het vliegt alle kanten op lol en begint vervelend te worden (in de weg zeg maar)
In mijn hoofd is sportbh’s altijd iets geweest voor mensen met grote borsten van D cup ofzo. Dus hoop dat iemand dit voor me kan antwoorden

Ik zou het zelf gewoon al vanaf cup A dragen, maar vanaf C zou ik wel zeggen dat het ‘nodig’ is.

^ Het is maar net wat je zelf fijn vind. Je hebt ook gewoon hele stevige gevormde cups voor wat grotere maten die alles ook heel goed ‘in bedwang houden’ om het maar even zo te zeggen. Ik vind zelf een sportbh echt níet fijn zitten, maar dat is natuurlijk persoonlijk

Ik heb cup a en heb dus ook al een sportbh, maar dat is ook omdat ik het fijner vindt zitten dan een gewone bh (maar dat is natuurlijk bij iedereen anders), dus het maakt eigenlijk helemaal niet uit bij welke cup je een sportbh draagt

Ik heb cup C en draag (nog) geen sport BH. Ik weet dat ze best worden platgedrukt en ik ben best wel trots op m’n borsten dus die wil ik liever niet verstoppen haha. Denk nu niet dat ik zo’n iemand ben die haar topje altijd op half 11 heeft hangen, maar gewoon de vorm ervan. Nu ik naar sportschool ga zal ik er maar een moeten aanschaffen.

Ik heb een C-cup, maar ik ben een sporter. Ik train vijf keer per week dus ik draag bijna dagelijks een sport BH en dan lijkt het ook net alsof ik helemaal geen borsten heb. Dat hoort zo!

Hoort zo.

En op die andere vraag: wanneer jij het fijn vind. Ik heb een D/E cup en draag vaak een sportbh (maar dat is ook omdat het door omstandigheden meer hangt en onflexibel is dan bij andere meiden en fietsen over een drempel al blubberig word enzo xD)

Ben ik de enige die het raar vind dat je je zorgen maakt om de grootte van je borsten tijdens het sporten?

Ik draag trouwens geen sportbeha, al sport ik veel en loop ik veel hard, maar ik ben er nog wel naar op zoek! Nu draag ik ook vaak een strapless beha, want het gaat me vooral om de bandjes.

zakt hij dan niet altijd af, zeker als je aan het joggen bent?

:’)

Ik draag met mijn A cup áltijd een sportbh wanneer ik sport. Sporten zonder sportbh is niet zo goed voor je borsten.

Ik had al een sport bh bij cup a, gewoon omdat ze veel groeide en heel pijnlijk waren, en gestuiter maakte dat niet beter

Waarom is dat niet goed voor je borsten als ik vragen mag? Ik sport heel veel en altijd zonder sport bh, ze worden alleen mooier :3