sport

Hey,
Ik heb allemaal goede voornemens gemaakt om te gaan sporten, maar ik kan gewoon echt niet bedenken wat ik wil. Wat ik een beetje zoek in een sport is dat ik er conditie van krijg, niet te competitief, en wel precisie enzo. Weet iemand iets leuks? Ik zat een beetje te denken aan dansen, maar ik ben echt totaal nietlenig enzo.

Niet voor alle dansstijlen hoef je lening te zijn. Ik dans al 10 jaar en ben nog steeds zo stijf als een hark :wink:

Je hoeft niet perse lenig te zijn voor dansen hoor :slightly_smiling_face:
Dat komt vanzelf wel als je het eenmaal doet, als je graag een dansstijl wil doen gewoon een proefles nemen zoals hierboven is gezegd.
Dansen is superleuk!

fitness is leuk!

Door dansen krijg je zeker een betere conditie. En anders fitness inderdaad?

Ik zou ook fitness eens proberen zoals hier al eerder gezegd.

Je raakt onbewust gemotiveerd door al die andere mensen om je heen.

Heei, ik had ook een vraagje:

Ik zit al 3 jaartjes op wielrennen, maar ik weet niet zeker of ik er door mee moet gaan. Als ik wielren vind ik het leuk, het bevrijdende gevoel en de wind die langs je heen suist enzo… alleen ik zit ook bij een club en ik wielren elke dinsdag en ik heb gwn vaak geen zin om te gaan. Ook vind ik sommige trainingen helemaal niet leuk. Maar ik wil ook niet stoppen, omdat ik anders voor niks een wielrenfiets heb gekocht, wat kilootjes ga bijkomen en ik het toch wel leuk vind alleen niet zo. Volgende week ga ik weer wielrennen en nu zijn er ook volwassenen bij inplaats van alleen maar kinderen en ik ben bang dat ik dan helemaal achter raak enzo omdat ik de sloomste ben en dat het gewoon helemaal niet leuk is! Ik ga het wel proberen maar als het dan niet leuk is…

Wat te doen?

Je hoeft toch niet per se in een club wielrennen, dat kan toch ook gewoon op jezelf?

Misschien zumba? Doe ik ook, ben echt een stuk leniger geworden. Het gaat er bij ons ook niet echt om dat je perfect danst, maar meer dat je zoveel mogelijk beweegt en dat lukt!