heej
ik heb het begin van het jaar verneukt, dus ik sta bijna negenonvoldoendes.
nu moet ik het van mijn ma op gaan halen, en mag ik op dinsdag en donderdag niet meer altijd naar de voetbaltraining toe.
maar dat ik heel lullig, omdat voetbal natuurlijk een team sport is.
ikben nu al twee weken niet meer wezen trainen en voel me echt kut.
Op dit moment heeft je moeder gelijk vind ik en is school belangrijker. Als je weer voldoende staat, mag je vast weer voetballen. En nu heb je misschien ook een beetje meer motivatie!
^ dit!
sport is leuk, maar school is belangrijker.
met sport kan je soms wel een toekomst opbouwen, maar dat is met geluk.
met school kan ej altijd een toekomst opbouwen, dus komt dat als 1e
successs
Maarrr, kun je niet voor en na trainingen nog bezig met leren/huiswerk enzo? en dan het ook echt gewoon doen. Anders wordt het een eeuw niet sporten lijkt me, en dat is inderdaad ook niet fijn voor je team.
Ik kan nu een flauw grapje maken over een sportschool, maar ik doe het niet.
Ook ik vind dat school op de moment belangrijker is en dat je daar volop je aandacht aan moet geven.
Als je aan het eind van het schooljaar toch over bent, dan zul je met alle vreugde kunnen voetballen. Dus eerst school
Negen onvoldoendes is veel. Je moeder heeft gelijk.
Dit.
ik heb mijn sport zelf stop gezet omdat ik merkte dat het gewoon niet meer samen ging en ik er geen tijd voor had.
School is echt belangrijker.
Ga voor school, voetballen kan je altijd nog doen.
Eerlijk gezegd denk ik dat jij die negen onvoldoendes toch niet meer gaat ophalen, dus ik vind dat je gewoon nog zou moeten gaan sporten. :’)
Lekker jaartje overdoen en je bent klaar. Of je staat voor negen vakken een 5, dan zou ik het nog wel doen.
Ik sport maandag-, woensdag- en donderdagavond dus ik weet waarover je spreekt, maar school gaat voor op alles! Dat besef ik ook, en met zoveel onvoldoendes moet je voor jezelf eens bedenken wat voetbal je later zal meegeven in je leven en wat een diploma je kan opbrengen, en een ploegsport, je ploeggenoten moeten kunnen verstaan dat school voorgaat (; Grtjs!
Ik sport 5 keer per week en heb maar 1 onvoldoende, een vijf. Als je alles strak plant, dan moet het gewoon kunnen hoor!
het zou moeten kunnen
maar het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel huiswerk je hebt
maar 9 onvoldoendes is wel echt veel, wat dat betreft heeft je moeder gelijk, al denk ik persoonlijk dat je dat op deze korte tijd tot de zomervakantie niet meer op gaat halen en moet blijven zitten/een niveau lager gaan
ik ben ook gestopt met kunstschaatsen vanwege school, ik kon het echt niet combineren. Maar ik mis het zo erg, ik wil zo graag weer beginnen maar dat is helaas niet mogelijk
Ik zou echt even voor je studie gaan, hoe vervelend het ook voor je teamgenoten is. Voel je je kut vanwege het feit dat je niet kunt sporten of omdat je je team in de ‘‘steek’’ laat? Anders kun je altijd nog bijvoorbeeld 's ochtends gaan joggen.
Ik sport veel, maar mijn moeder zegt altijd ‘School gaat voor je sport.’ Praat met je team erover, dat je echt even ddie onvoldoendes omhoog moet werken!
succes ermee!