Sport-proof kapsels!

Hai meiden!

Al een aardig tijdje heb ik een probleem tijdens het sporten, mijn haar wilt niet blijven zitten! Ik doe het meestal in een hoge staart, maar tijdens het trainen zakt hij uit of hangen er opeens veel plukjes voor mijn ogen.

Ik doe een intensieve contactsport met aardig veel geworstel en sparren, en als we 1 partijtje hebben gedaan dan zit me haar alweer flut :flushed:

Wie heeft goede tips voor een sport-proof kapsel die aardig wat kan doorstaan?

X Lotte

waarom geef je er een fuck om hoe je eruit ziet als je sport… je haar gaat nooit perfect blijven zitten

het maakt niet uit hoe het eruitziet maar het is kei irritant met al die plukjes die in je gezicht komen te zitten xd

Gebruik schuifjes?

http://nuko.lv/media/catalog/product/cache/3/image/518x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/3/8/38041133_1.jpg

Extra sterke haarspray + schuifjes = geen plukjes die voor je ogen vliegen.

^ Dat ga ik zeker proberen!

Het er gewoon allemaal afknippen haha.
Ik had eerst ook lang haar, mega irritant, maar heb het gewoon afgeknipt en heb nu een lekker kort koppie!

Anders wat ik, toen ik nog lang haar had, het fijnste vond, was een hoge staart en daar dan een vlecht van maken. Zo heb je niet plukjes van je staart die ineens voor je ogen vliegen ofzo.

ik heb zo van die elastieken waar stof om zit, en dan een gewone paardenstaart,blijft altijd zitten! wel heel strak doen

Draag een haarband, dan vallen die plukjes niet in je gezicht. Ik bedoel zoiets: http://www.girlslove2run.com/2013/12/2-fashion-bad-hairday/

Ik heb gewoon een knot. Als je echt last hebt van plukjes kun je voor een stoffen hoofdband/haarband gaan.

Ik heb net gelezen dat er ook elastiekjes met rubbere stukjes eromheen zijn, die helpen ook :slightly_smiling_face: Dan gaat het niet zo schuiven

Misschien blijft een vlecht beter zitten?
Wat ik zelf doe is gewoon een staart in en met heel veel knipjes zet ik alle losse plukken vast.

Overige plukjes: zo hard zweten dat het allemaal plakt en nat is. Dan doe je het achter je oren.