Sport om gegarandeerd mee af te vallen.

Ik zoek een sport, en dus geen fitness ofzo, waarmee je ook echt afvalt. :slightly_smiling_face:

Weten jullie iets leuks?
Brand los.

Zumba!
Of valt dat ook onder fitness?

zumba inderdaad, en hardlopen, touwtje springen

Hoelahoepen trouwens ook hahaha
maar dat is meer iets voor thuis.

volgens mij kan je met heel veel sporten wel afvallen. omdat je toch bezig bent enzo. maar, roeien vind ik heel leuk!
je gebruikt echt bijna al je spieren, en hoe meer spieren je hebt, hoe meer je afvalt. je krijgt er best een goeie conditie van, en je bent ook nog buiten op het water (:

Hockey, volleybal, atletiek, hardlopen, zumba

ik zat eerst op hockey maar ik wou ook afvallen dus ik dacht laat ik op atletiek gaan dan val je vast af van al dat rennen
nou je valt er dus echt niet van aan en het is echt stom :stuck_out_tongue_winking_eye:
dus ik zou daar niet opgaan

Zumba en hoelahoepen :stuck_out_tongue_winking_eye:

touwtjespringen schijnt ook goed te zijn ;p
dat is niet echt een sport, maar je kan jezelf wel makkelijk dwingen om elke dag een kwartiertje te doen of zo ;p

Nee, dat valt bij mij niet echt onder een sport x’)

zumba - fitness - ?
oh is al genoemd.

van hardlopen val je alleen af als je in een rustig tempo rent. (echt langzaam)
niet als je keihard rend.

ik ga ook weer beginnen met hardlopen:)

Ik zou naar een sportschool gaan met een goede begeleiding!
Ik heb gwn hele goede sportschool gezocht, ben 2x per week gaan fitnessen & daarnaast heel veel gaan wandelen en ben daarmee +/- 10 kilo mee kwijt geraakt. Ojah! En ik heb heeeel veel gedronken.

hardlopen en zumba!

Ik zelf basketbal, en ik moet zeggen dat ik toch wel iets ben afgevallen sinds ik begonnen ben. Daarnaast is het echt heel goed voor je conditie.

body jam/ zumba/ hiphop
hardlopen
zwemmen ?

Ik heb iets ontdekt wat heel goed werkt : ) Máár je moet er wel discipline voor hebben, want het is een hel namelijk :wink:

^ vertel dan

Kickboksen of zumba idd.