Sport in Zuid-Afrika

Hey! weet er iemand wat je kan maken ivm sport in Zuid-Afrika? het is voor mijn presentatie en je mag 1 attribuut meebrengen. Ik dacht eraan om een scorebord te maken zodat ik er mijn kernwoordjes ook nog kon opschrijven maar verder heb ik echt geen idee. alvast bedankt!

Misschien moet je je vraag iets duidelijker formuleren want ik begrijp niet wat je nu wil weten.
Als je wilt weten welke sporten er het meest gedaan worden in ZA, dan kun je Google gebruiken gezien de eerste hit raak is als je ‘sport in zuid afrika’ in typt.

Voetbal

mijn vraag is als iemand weet wat ik zou kunnen maken als attribuut. Ik heb al heel mijn tekst en weet welke sporten er zijn enzo maar ik zoek nog iets dat ik kan maken als attribuut om mee te brengen en waar ik ook mijn kernwoordjes op kan schrijven zodat ik de dingen dat ik moet zeggen niet vergeet. vorig jaar was er iemand die een voetbalshirt had laten drukken met op de achterkant haar kernwoorden gedrukt ook zei er iemand dat ik een scorebord zou in elkaar kunnen knutselen, ik vroeg mij af of er nog mensen ideeën hadden.

Ah op die manier. Nouja als ik Google dan zijn de sporten voetbal, rugby, cricket en boksen. Dan heb je in principe al 4 attributen die je kunt gebruiken. Een voetbal is wel een beetje afgezaagd vind ik persoonlijk. Cricket is wel meer een onbekende sport dus misschien zo’n ‘plank’ maken? (ik weet niet hoe je zo’n ding noemt)

Misschien iets met de Afrikaanse dans? ookal heb ik geen idee welke atributen erbij kunnen haha