Sport & fit worden

Haay, ik heb een blog, en ga een paar artikelen schrijven over sport. Ik had iets in gedachten. Ik wil graag over een paar bijzondere sporten schrijven. Waar de meeste mensen nog nooit van gehoord hebben. Maar ook een paar andere sporten, die over het algemeen wel bekend zijn. Wie weet er een paar.

Het volgende wat ik gedachten had, is fit worden. Wie heeft er tips om fit te worden. Dat je je lekker voelt, dat je niet de sloomste van de klas word.

De allerlaatste die ik had, is lenig worden. Wat zijn jullie tips om lenig te worden.

Natuurlijk maak ik van alles wat jullie zeggen een geheel eigen artikel. Niks owrd gekopieerd, en geplakt. Alvast bedankt!!

Liefs,
Merel

Niet stom bedoeld, maar wat betreft het fit en lenig worden: hier kun je toch zelf research voor doen via google? :slightly_smiling_face:

Ik ben nooit zo goed in het maken van trefworden, en ik ben bang dat ik op de verkeerde website’s beland. Maar toch bedankt.

Ik heb het idee alsof ik iets over het hoofd zie, maar fit wordt je toch als je je conditie traint?

Euhm ik roei en ik heb gehonkbald, maar dat zijn niet echt onbekende sporten… Verder zou ik gewoon even googelen op fit worden en je lenigheid kan je trainen door te stretchen, daar is zelfs een heel topic voor op girlscene :slightly_smiling_face: Misschien kan je daar eens kijken?

Krav maga? Mijn vriendin zit eronder en het is een zelfverdedinging sport ofzow… Had er nooit van gehoort…