sport-conditie-date-probleem iets...

Allereerst sorry ik wist niet of ik dit bij food&sport moest plaatsen of bij liefde&boys…
Maar ik spreek nou al een tijdje een jonge (3jaar ouder dan mij) op hyves enzo, en hij zit bij mij op school maar spreek hem zowat nooit op school, maar het is ook een heel verlegen jonge die niet veel zegt :stuck_out_tongue:
Maarrr iig ik wil dus dit weekend met hem gaan hardlopen maybe? want daar hadden we het nog over… en nu is het nog echt zo’n hyves talking thingie shit…
dus daar moet ff verandering in komen, alleeen nu komt het:
ik sport noooooooit en ik heb 0,0 niks nada noppes CONDITIE
na 5 minuten rustig hardlopen ben ik al moe en wil ik ff stoppen, en dat is echt voor schut als ik dat bij hem doe toch? want hij heeft wel conditie! en hij kan gewoon lekker doorrennen, dus daarom weet ik nou niet of ik een hardloopdate aanmoet gaan?Maar ik vind het wel leuk, leuker dan zo standaard bios iets… en het word lekker weer! Tips?:face_with_raised_eyebrow: :blush:

uhm, picknicken ?

Vertel hem gewoon dat je niet zo’n goeie conditie hebt, en misschien kan hij je een beetje coachen ofzo? Als je erom vraagt wacht hij heus wel een beetje op je.

Gewoon eerlijk vertellen dat je graag met hem afspreekt maar dat je conditie te wensen overlaat … Of hij je een beetje kan helpen? :slightly_smiling_face: Komt wel goed.

Wat de mensen hier voor al zeiden, zeg gewoon dat het je echt heel leuk lijkt maar dat je door je conditie niet zo goed is, dat het je spijt (ik over drijf dat laatste altijd een beetje xD).
Stel anders voor dat hij je coacht ofzo… Ik denk dat het wel goed komt ^^

je kunt ook gaan fietsen
dat kan iedereen toch wel op een redelijk tempo =)

hahaha sorry fietsen lijkt mij echt zo belachelijk :stuck_out_tongue:

Waarom? Wat is er mis met fietsen? :’)

gewoon een beetje grapje erover maken dat je écht geen conditie hebt en dat hij zich dus wel aan jouw tempo moet aanpassen! :slightly_smiling_face:
Heb ik ook gedaan, en hij vond het geen probleem! Alleen hoop ik bij mij niet dat hij het als een date ziet, want zo zie ik hem echt niet =o

Hij vindt het vast wel leuk dat jij ‘slechter’ bent dan hij, als je er grappig over doet.

Anders ga je het laatste stuk toch gewoon achter op zijn rug :’)

ja, of misschien is het wel zo gezellig dat je alleen maar wandelt en kletst, en er uiteindelijk weinig van het hardlopen komt

waarom ga je dan in hemelsnaam hardlopen?
dat is als naar de bios gaan terwijl je niet van films houdt!

ga gewoon ets anders verzinnen :stuck_out_tongue:

HAHA die van op zijn rug en dat wandelen en kletsen vind ik goeie
Thnxxxx

persoonlijk zou ik het niet doen. stel je voor: hij lekker relaxt aan het hardlopen, jij hijgend en puffend met een rood hoofd en een steek in je zij achter hem aan rennen.
doe mij dan maar een filmpje (A)

:bowing_man:

Ik vind het een superleuk idee, je kan hem toch gewoon zeggen dat je niet zo’n goede conditie hebt. Kan hij je mss zelf tips geven en zijn snelheid aan jou aanpassen. En anders gaan jullie toch gezellig samen wandelen? ook leuk :grin:

Haha ik moest hier echt om lachen. xD
Maar is wel waar.

Als je conditie niet zo goed is, is het alleen maar een excuus om vaker samen te gaan hardlopen :grinning: