Sport Buddy vinden!

Beste meiden,

De zomervakantie is begonnen en de toetsen/examens zijn voorbij (voor de meesten dan). Tijd om lekker in beweging te komen en om vooral ook te genieten van het (hopelijk) lekkere weer buiten. Sport en Fun is heel goed samen te combineren! Gezellig en uhm… sportief :stuck_out_tongue:

Je belt/whatsappt een vriend(in) om samen te gaan/hardlopen/skaten/skeeleren/fietsen/fitnessen/enz. Er is alleen één probleem. Of nou ja meerdere: Zij is op vakantie, hij heeft al afgesproken, die kan niet, zij wil niet/heeft geen zin. *zucht*. Je kan alleen gaan… Maar met twee (of meer!) is toch leuker. Daarom heb ik dit topic geopend. Er zijn vast wel meer meiden die dit ‘probleem’. Het is daarom leuk om met anderen af te spreken en alsnog samen te sporten. Fit en sociaal! heeeeeey, is dat even een goede en motiverende combinatie :slightly_smiling_face: En misschien groeit er nog een waardevolle vriendschap uit?

Dit is het plan: Als het je wat lijkt laat je je leeftijd en woonplaats achter. (het is wel zo handig als je met iemand optrekt van ongeveer je eigen leeftijd en je daarvoor niet naar de andere kant van Nederland/België hoeft te fietsen ;P). Vervolgens zet ik jou nickname, leeftijd en woonplaats in de beginpost. Dan kan je zien wie er uit jou buurt komen. Je kan dan zelf onder elkaar afspreken, maar je kan ook in de whatsapp groepsgesprek die ik dan ga aanmaken :slightly_smiling_face: Als je dat wil, stuur mij dan even een privé-note met je telefoonnummer. Als er 3+ meiden uit dezelfde plaats komen, maak ik de groepsapp aan.

Lijkt dit idee jullie wat? Of zeggen jullie van naaaaahh, doe maar niet. Dat kan natuurlijk :stuck_out_tongue:

Amersfoort- behappy_befit - 18 jaar
Amersfoort- just-do-it - 18 jaar

Amsterdam- Coccolare - 20 jaar
Amsterdam- LifestyleHome - 21 jaar

Barneveld- Lyfa - 21 jaar

Den Haag- Heather - 16 jaar

Den Bosch- p0isonedcouture - 19 jaar

Gelderland (Elst)- Crazy_Girly - 13 jaar

Groningen- Hope - 18 jaar

Tilburg- Demi - 18 jaar
Tilburg- Coccolare - 20 jaar

Venlo- Defqon - 18 jaar

Ik wil het best proberen. Ik ben 20, woon in Amsterdam en sport bij fit for free. Heb alleen heel weinig verstand van al die apparaten. Ik wil krachttraining gaan doen.

^Wat leuk! Ik raad je aan bij fit for free om begeleiding te vragen. Hun taak is om onder andere te helpen bij de apparaten. Ook kun je een sportschema vragen wat bij jou past. Veel succes! :slightly_smiling_face:

18 jaar
amersfoort
sport bij basic fit ( kan eventueel iemand zonder abbo meenemen)

ik woon in Barneveld dat is maar 20 minuten rijden maar ik sport 4x in de week dus dat is geen optie helaas om helemaal naar amersfoort te gaan.

Ik sport in Barneveld bij Fitz.
Mn abbo loopt eind augustus af en ik zit te twijfelen of ik nog een jaar erbij zal nemen.
ben nog niet tevreden met mn lichaam en vind t eigelijk best leuk maar ik heb (als ik weer ga studeren) wss niet zoveel tijd en geld ervoor en dat zou ook zonde zijn als ik nooit ga.

Maar je mag me erbij zetten als zal ik wss niemand vinden aangezien dit een klein kutdorpje is haha.
oja ben 21 jaar!

Venlo - 18 jaar - ik sport bij fitpoint

Opzich zoek ik geen sportbuddy om elke training mee te sporten maar meer om gewoon af en toe een keer gezellig te gaan. Ik sport zelf wel 4/5keer per week maar vind alleen gaan ook geen probleem en soms met mn vriend.

Ik ben toevallig aan het rondkijken voor een kamer in Barneveld (woon in Amersfoort.) Dus wie weet als het lukt :slightly_smiling_face:

Ja, natuurlijk kan dat ook! Gewoon voor de gezelligheid :stuck_out_tongue:
Wil je bij de beginpost? Dan moet je even leeftijd en woonplaats zeggen. En blijf in beweging he :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wil jij ook bij de beginpost? :beer:

]

Hi!
Ik woon vlakbij Amersfoort. Ben ook 18 jaar :slightly_smiling_face: zelf doe ik aan hardlopen & skeeleren en doe ik thuis van die workout video’s.
Mijn doel is om een strakkere buik te krijgen.

^ yeah, dat zijn al twee mensen uit dezelfde plaats :slightly_smiling_face: *Happy dance* Ik zet je er even bij :slightly_smiling_face:

Demi, 18 jaar en uit Tilburg.

Ik zou het ook leuk vinden om gewoon andere dingen te doen, bioscoop, uiteten, winkelen etc etc :grinning:

ja zet mij ook maar in de beginpost :slightly_smiling_face:

Ik ben ook vaak in Tilburg (of een dorp in de buurt) en ik zou daar dus ook naar fit for free kunnen. (Of een keertje wat anders doen.)

tuurlijk! waar woon je en hoe oud ben je? :stuck_out_tongue:

oh, ik heb je al … ahahha :upside_down_face:

Aah jammer ik sport daar op dit moment niet. Ik wil als mijn abbo is afgelopen (december) wel overstappen.

Mara, 21 en Amsterdam!

Lijkt me leuk om vanaf september (dan begint mijn stage) samen te gaan hardlopen of samen te gaan fitnessen !