Beste meiden,
De zomervakantie is begonnen en de toetsen/examens zijn voorbij (voor de meesten dan). Tijd om lekker in beweging te komen en om vooral ook te genieten van het (hopelijk) lekkere weer buiten. Sport en Fun is heel goed samen te combineren! Gezellig en uhm… sportief
Je belt/whatsappt een vriend(in) om samen te gaan/hardlopen/skaten/skeeleren/fietsen/fitnessen/enz. Er is alleen één probleem. Of nou ja meerdere: Zij is op vakantie, hij heeft al afgesproken, die kan niet, zij wil niet/heeft geen zin. *zucht*. Je kan alleen gaan… Maar met twee (of meer!) is toch leuker. Daarom heb ik dit topic geopend. Er zijn vast wel meer meiden die dit ‘probleem’. Het is daarom leuk om met anderen af te spreken en alsnog samen te sporten. Fit en sociaal! heeeeeey, is dat even een goede en motiverende combinatie En misschien groeit er nog een waardevolle vriendschap uit?
Dit is het plan: Als het je wat lijkt laat je je leeftijd en woonplaats achter. (het is wel zo handig als je met iemand optrekt van ongeveer je eigen leeftijd en je daarvoor niet naar de andere kant van Nederland/België hoeft te fietsen ;P). Vervolgens zet ik jou nickname, leeftijd en woonplaats in de beginpost. Dan kan je zien wie er uit jou buurt komen. Je kan dan zelf onder elkaar afspreken, maar je kan ook in de whatsapp groepsgesprek die ik dan ga aanmaken Als je dat wil, stuur mij dan even een privé-note met je telefoonnummer. Als er 3+ meiden uit dezelfde plaats komen, maak ik de groepsapp aan.
Lijkt dit idee jullie wat? Of zeggen jullie van naaaaahh, doe maar niet. Dat kan natuurlijk
Amersfoort- behappy_befit - 18 jaar
Amersfoort- just-do-it - 18 jaar
Amsterdam- Coccolare - 20 jaar
Amsterdam- LifestyleHome - 21 jaar
Barneveld- Lyfa - 21 jaar
Den Haag- Heather - 16 jaar
Den Bosch- p0isonedcouture - 19 jaar
Gelderland (Elst)- Crazy_Girly - 13 jaar
Groningen- Hope - 18 jaar
Tilburg- Demi - 18 jaar
Tilburg- Coccolare - 20 jaar
Venlo- Defqon - 18 jaar