Spookstad Doel in Belgie

Hoi! Een vriend en ik zijn van de week naar de spookstad Doel in Belgie gereden om daar foto’s te maken.
Ik wil jullie een beeld geven van wat wij hebben gezien en ik hoop dat er mensen zijn die me tips kunnen geven, zodat ik daar mee aan de slag kan. Ik fotografeer namelijk nog niet zo lang…

Foto’s zijn gemaakt met een Nikon 60D, 55-300mm lens en een 17-70 objectief.
Verder heb ik alle foto’s nagewerkt in Photoshop.

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1.0-9/1900160_638983702816938_1017292497_n.jpg

Ik merk bij 2 foto’s dat het niet echt gelijk staat aan de horizon.
Ook mis ik een klein beetje het gehele huis op de eerste foto. Maar verder heb ik echt geen opmerkingen, vind het toffe foto’s

Toffe foto’s!

die met die schoen is mijn favoriet!

Ik vind die met die stier echt vet, sommige zijn creepy.

Wauwie!

interessant :grinning:

Inderdaad even op de horizon letten, die staat soms scheef. Maar ik vind er zeker goede foto’s tussen zitten!

Knap om een spookstad die zo platgelopen is nog zo redelijk origineel in beeld te brengen. Ik heb veel foto’s van Doel gezien, maar nog niet eerder op deze manier vastgelegd. Dat hondenhok heb ik nog niet eerder gezien. Chapeau!

Wauw, heel erg gaaf!

Heel gaaf, het lijkt me super om daar foto’s te maken. Sommige foto’s vind ik een beetje te licht, misschien kan je ze wat ‘grauwer’ maken omdat dat wat beter bij de omgeving past.

Leuke foto’s! ik ben ook pas in Doel geweest en ik vond het echt leuk om daar foto’s te nemen!

@Devira: Thanks, leuk om te horen!!

@Dreamerinparis: Ja dat was het ook zeker! Had alleen echt verwacht dat het daar uitgestorven zou zijn, maar er lopen super veel mensen en fotografen rond. Bedankt voor je tip trouwens… ik heb geprobeerd de foto’s nog wat grauwer te maken, alleen ging de kwaliteit van de foto erg achteruit. Alleen in zwart wit kwamen de foto’s meer tot z’n recht, alleen om alles nou in zwart wit te doen… :stuck_out_tongue:

Gaaf zeg

Zoals vele al zeggen, de horizon is inderdaad niet echt recht. Maar het zijn verder echt super goede foto’s!

Ik ben er ook geweest. Echt heel tof om daar foto’s te maken. Alleen soms lopen andere fotografen wel in de weg en andersom. Het is echt een trekpleister geworden daar.

Interessante locatie hè :relieved: Maar inderdaad erg druk geworden.

Ik vind de foto met die schoen leuk :slightly_smiling_face:

ik ga binnenkort ook
:grinning:

Mooie foto’s!
Wil er ook heen ! :sunglasses: