Spookshow_Baby: Mijn bevalling 11SEPT2010

Mooie baby!

zoooo mooi!

Wat een mooi kindje!

En ik vond dit echt heel leuk om te lezen… :slightly_smiling_face:

Hoe reageerde je moeder?

Leuk om te lezen, en supermooie baby!

Ooh wat een scheeeetje!

Mijn moeder was heel blij, maar eigenlijk ook zo van: “Ja, ik wens je verder veel geluk met je gezinnetje” en eerst had ik zoiets van: “Nah, leuk hoor” maar goed. Mam en ik hadden toen al maanden geen contact meer en ze heeft niks meer van mijn zwangerschap meegekregen enzo.

Toen heb ik teruggesmst wat we hieraan zouden gaan doen en toen kwam er van: “Ik wil natuurlijk contact met m’n kleinkind” en dergelijke enzovoorts

En in dat ziekenhuis waar ik moest liggen hadden ze ook baby-cam, dus heb ik de “poort” naar onze ‘moeder-dochterrelatie’ opengegooid en haar de link doorgestuurd zodat ze tenminste Faith en mij kon zien lopen, zitten e.d. in 't ziekenhuis

En toen kreeg ik van haar steeds meer smsjes die week, wat ik in’t ziekenhuis moest liggen

Ik ben ook bevallen zonder verdoving, maar dat kwam omdat ik al 7cm opening had en dan mogen ze blijkbaar geen verdoving meer geven.
Ik ben wel ingeknipt, en bij mij was er ook uit na 2x persen.

Wat een prachtige baby om te zien!

Mooi, en super grappig om te lezen!
Volgens mij willen jij en je mams allebei wel dat het goed komt, als ik het zo lees :slightly_smiling_face:

Hoe lang heeft jou bevalling geduurd?
Ik vond mijn bevalling wel voorbeeldig
Kan niet zeggen dat ik pijn had, maar zo’n irritatie eigenlijk, waar ik graag vanaf wilde zijn.

Ik hoop dat de 2e ook net zo goed verloopt, maar minder lang alsjeblieft ^^

Echt leuk om te lezen =]
Leuk dat je dit verteld aan ons (:

Het mag wel, maar heeft vaak geen zin. Tegen die tijd dat de anesthesist aanwezig is en de ruggeprik heeft gezet, hebben de meeste vrouwen al volledige ontsluiting en is de prik dus niet meer nodig.

OT leuk om het verhaal te lezen, zo krijg je ook eens wat mee vanuit de kant van de zwangere in plaats van alleen mijn kan als verloskunde student! en prachtig mooi kindje zeg!

Ah wat leuk om dit verhaal te lezen :slightly_smiling_face: Fijn dat het zonder al teveel pijnlijke dingen enzo is gegaan :slightly_smiling_face: Al doet het natuurlijk altijd pijn, maar ingeknipt worden enzo is natuurlijk nooit prettig.
Maar wat ik me nou afvroeg, want je had 't over dat je moest schijten, moest je dat ook echt? :stuck_out_tongue: Want ik hoor wel vaker dat dat vaak gebeurt tijdens een bevalling, en dit klinkt nou heel vies en stom…maar dat vroeg ik me gewoon even af :stuck_out_tongue: Of je daar nog iets tegen kan doen ofzo
Maar je baby heeft echt hele mooie ogen o-o

OMG zo een schattige baby !!

Ah, ik moet gewoon even reageren! Ik vind het echt leuk om te lezen, hoe jij alles meegemaakt hebt enzo :slightly_smiling_face: Jullie zien er in ieder geval echt uit als een leuk gezinnetje!
Normaal kan ik trouwens ook niet zeggen dat baby’s mooi zijn ofzo, maar die van jou heeft echt mooie ogen :3

aaaah zo lief!! hele mooie oogjes ook (:

Je schrijft echt heel leuk, ik heb om sommige zinnen en opmerkingen echt moeten lachen zoals bij die PUF-trien. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Heel leuk dat je dit aan ons hebt verteld!
Je hebt een prachtige dochter!! :slightly_smiling_face: