Spontante acties!

Hee,
Ik zie mijn vriend vaak in het weekend, en dat vind ik het welleens grappig en lief om een briefje onder zijn kussen te doen wanneer ik weer naar huis ga en dan alleen boven ben.
Maar dat heb ik nu al twee keer gedaan dus dat is ook niet orgineel meer.
Weten jullie nog leuke spontane dingetjes die ik voor hem kan doen? Of met hem kan doen?
Ik wou dit weekend graag een doos merci kopen en stiekem onder zijn kussen leggen (want swinters kan niet niet met oog op zijn bedverwarming:P)
Tips? Advies?

Doeiidoeii(L)

Is spontaan niet, dat je het zegmaar, spontaan doet? Dus zonder het voor te plannen enzo?

• hem ergens mee verrassen? → dagje treinen ofzo (en dat dan de avond van tevoren vertellen ofzo)
  • onverwacht/ongepland langsgaan
  • dingen in zn agenda schrijven op dagen die nog moeten komen ("op deze dag gaan we…/krijg je … -vul aan-)
  • met zijn ouders iets regelen, zoals als die bijv weg is zn kamer versieren met kaarsjes enzo is n leuke ‘spontane’ verrassing als die terugkomt

en uhh. verder kan ik even niets bedenken (:

Um even denken :slightly_smiling_face:

• Massageolie pakken en hem een massage aanbieden :slightly_smiling_face:
  • Kaartjes reserveren voor de film ofzoo… :slightly_smiling_face: (als je het niet erg vindt dat het geld kost)
  • Foto van je jezelf maken met zijn mobiel en op de achtergrond doen xD Wuhauha bedenk het ineens… dat moet ik doen xD
  • ehh… als hij bij je komt oven aandoen en alles klaarzetten om iets te bakken ofzo :slightly_smiling_face:
  • tjaa… kan verder alleen verrassingen bedenken… neit echt spontane acties.

xxHoop dat het een beetje helpt

ik weet niet of hij ver van je af woont maar misschien een treinkaartje voor van hem naar jou toe ergens achterlaten?