SponsorActie?!

Hoi meiden!

Komende herfst ga ik met een onderwijsorganisatie naar Kenia. In Kenia ga ik allerlei scholen en organisaties bezoeken om uiteindelijk te bepalen aan welk ik mijn donatie wil schenken. Maar… daarvoor moet ik wel rond de 1500,- euro bij elkaar zien te sponsoren.

Ik heb al wat bedacht(sponsorloop, mini benefietconcert), maar ik denk niet dat ik daarmee het bedrag bij elkaar kan krijgen. Dus ik heb nog meer acties nodig. Ik begin er lekker vroeg mee, hoe eerder en hoe meer geld, hoe beter. (Ik mag mijn reiskosten ook sponseren).

Alle tips zijn welkom!!

Wauw, goed dat je dit doet :grinning:

Wat onze lokale scouts altijd doet, en dat werkt wel, is T-shirts bedrukken met leuke teksten en die dan verkopen. Maar dan echt toffe T-shirts (niet van die lompe T-modellen) met écht grappige slogans.

Dat is misschien eens origineler dan een koekjesbak of zo. (:

Langs deuren gaan? workshops geven?
Je kan ook dingen maken en gaan verkopen
misschien kanje op koninginnedag pannekoeken ofso gaan verkopen
of op je school of iets anders verkopen

iemand bij mij op school was heel cratief door een brief te schrijven naar een rijk iemand en zei iets van u kent mij niet blablbalba en het komt er op neer als u wat geld wilt geven…aan dit doel kan het via rekeningnummer:… en ja ze had heel wat geld x)

Ja workshops geven en t-shirt bedrukken zijn goed! Dankje!

Ik weet dat er ook organisaties zijn die mee helpen met sponsoren maar ik vertrouw ze niet allemaal.

^Ja ik denk dat ik dat bij meerdere winkels/instellingen ofzo ga vragen.