Hi! Ik heb een blog met 3100 bezoekers tot nu toe. Het is een blog over fashion, lifestyle en beauty. Ik zoek een (of meerdere) sponsor(s), van wie ik een product kan krijgen en die dan review op mijn blog. Iemand?
Greeetzzz
Hi! Ik heb een blog met 3100 bezoekers tot nu toe. Het is een blog over fashion, lifestyle en beauty. Ik zoek een (of meerdere) sponsor(s), van wie ik een product kan krijgen en die dan review op mijn blog. Iemand?
Greeetzzz
Dat krijg je niet zomaar :’)
Je zult toch echt op eigen houtje moeten beginnen! Of zoeken op internet naar beginnende webshops oid die willen samenwerken.
Sponsoren zul je echt pas krijgen als je een behoorlijk vast aantal unieke bezoekers per dag hebt.
Die komen vanzelf wel wanneer jij succesvol en het waard bent om hun producten te testen.
Die komen niet per se vanzelf, maar je moet ze wél zelf benaderen. Mail anders iemand van wie je weet dat ze op zo’n mailinglist staan hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben, tweet eens naar wat merken of stuur een mail naar een bedrijf.
Uh niet dus. Misschien bij grote bekende blogs zoals Misslipgloss etc. maar tegenwoordig zijn er zoveel (/kleinere) blogs dat bedrijven door de bomen het bos niet meer zien. De kans dat jouw blog word benaderd is behoorlijk klein.