Ja, ik weet dat dexter niet meer echt trending is ofzo, maar ik heb het recent uitgekeken en wou toch van wat mensen horen wat ze van het einde vonden. Ik zie namelijk online dat veel het einde slecht vinden en dat ze het teleurstellend vinden. Ik persoonlijk vind het einde eigenlijk juist mooi, wel heel sad natuurlijk. Maar ik vond het een bijzonder ding dat dexter erachter kwam dat Harrison en Hannah beter af waren zonder hem. Ik had dit einde ook echt nooit verwacht, ikzelf had eigenlijk verwacht dat óf Dexter zou worden vermoord óf dat hij gewoon met Hannah en Harrison ging verhuizen en dat ze happy ever after leefden.
Ik werd erg ontroerd door de dood van Debra en de ‘dood’ van Dexter.
Ik kan het eigenlijk niet zo goed verwoorden, maar ik vond het einde in ieder geval mooi.
Wat vonden jullie?
Ik ben er nog steeds over in dubio, al heb ik het al langer geleden uitgekeken.Aan de ene kant verwacht je door de rest van de serie waarin niemand echt werd gespaard meer een ‘knaller’ en aan de andere kant is het ook wel weer mooi inderdaad en had zijn zoon in ieder geval een lieve moeder (al ben ik nooit over de dood van Rita heen gekomen).
Ik vond het ook een kut einde, zo verdrietig ook, dat Harrison zonder zijn vader moest opgroeien.