Spoeling over spoeling?

Hoi,
Nee mijn haarspoeling is niet mislukt hoor xd, het is niet oranje ofzo… Maar ik heb mijn haar geverfd met een spoeling van Guhl, Lichtgoudbruin.
Dat ziet er op de verpakking als volgt uit, de linker.

http://www.deonlinedrogist.nl/images/res/_Gel%20Kleuring_400_347.png

Nu ben ik eigenlijk blond, dus zo bruin had ik het niet verwacht, maar bij mij is dit het resultaat… Zeker niet bruin, eerder licht rossig. (let niet op mijn hoofd-en- xd)
Links is geverfd, rechts is vorige week.

http://i34.tinypic.com/210dlhy.png

Nou vraag ik me af wat er gebeurd als ik hier nog een keer over heen verf? Kan dat, of word het dan oranje of zo iets? Want het heeft wel een lichte bruine ondertoon geloof ik. Maar ik wil het gewoon bruin hebben, en dit verschilt amper van mijn eigen kleur…
Op de doos staat trouwens:
Deze nuance is geschikt voor: blond tot middenbruin haar, en lichtgrijzend haar
En alleen dat het niet over ontkleurd/geblondeerd haar heen mag, kan.

Op de verpakking staat meestal wat het wordt met welke haarkleur… Kijk daar in het vervolg naar, dan weet je of het veel nut heeft om het te gebruiken :slightly_smiling_face: Staat jouw haarkleur er niet bij, dan kan het nog wel eens vreemd uitpakken zeg maar…

Maar op zich zou het niet veel kwaad moeten kunnen om het over te verven. Erg goed voor je haar is het niet, maar als je er geen gewoonte van maakt… :stuck_out_tongue:
Ga anders even langs de kapper, zij kunnen je toch het beste advies geven!

Geen idee, maar het kleurtje dat je nu hebt vind ik echt prachtig!

Ik vind het je ook leuk staan!
Maar mijn ervaring is, is dat als je er weer wat overheen gooit de spoeling niet pakt. Je hebt het net geverfd namelijk. Maar voordeel van een spoeling is dat het niet vast is?
Maar staat leuk hoor!!

Ja ik had er naar gekeken, en er stond bij: blond, en ik ben blond, dus ik dacht, dat moet wel goed zijn xd

Ik vind het wel erg mooi!! :grinning:

Ik heb geen ervaring, sorry.

Je kan er wel een andere spoeling overheen doen , als je bruin haar wil kan het minder fout gaan dan blonderen.
Ik zou wel een andere pakken , als deze het zo slecht doet.
Gewoon ff in de winkel vragen , welke je er het beste overheen kan doen.
Die hebben er meer verstand van , en anders ga je desnoods nr de kapper , veel kappers hebbe ook spoelingen , en scheeld vaak ook nog eens de helft qua prijs

Wel opletten met bruin(als je t zelf verft);
Nu is het te licht uitgevallen , maar meestal valt het veeel donkerder uit.
Vooral omdat jij blond haar hebt(ik heb mn haren al lang bruin , van nature blond , werd dus zwart toenk het verfde)

Dus als je midden bruin wil , licht bruinpakken enz enz :wink:

Succes!

dank jullie wel allemaal!
ik ga morgen proberen om er een spoeling over heen te doen, eerst even vragen bij de drogisterij inderdaad ^^’
Mooie van een spoeling is dat het inderdaad altijd er uit kan xd Desnoods hang ik de hele dag boven de wasbak, hoef toch vrijdag pas weer te werken =D

Ik was naar de kapper geweest, vragen wat het kostte enzo, alleen ze hadden alleen van die ‘lange’ spoelingen, ze hadden het 2 tot 4 maanden blijven zitten… Dus toen dacht ik; eerst maar eens met zo’n 8 keer wassen spoeling proberen of ik het wel mooi vind xd

Je gebruikt beter l’oréal casting creme gloss. Ik heb er hele goeie ervaringen mee. Het is idd wel een spoeling die langer blijft zitten (tot 3 maanden)
Maar je bent er goed mee, en je merkt verschil.

Edit: en idd heel goed kijken naar de verpakking welk kleur je haar zou moeten zijn na je het gebruikt hebt.

Ik heb het vernieuw geverfd, met de zelfde spoeling en nu ziet het er (naar mijn idee) een stuk beter uit =D
Ik ga het nu in de herfst laten doen bij de kapper zodat het voor een maand of 3/4 blijft zitten. ^^
met m’n charmantste glimlach, ahum…

http://i33.tinypic.com/j5l5le.png

@ DeesDing, de kapper doet alleen permanent lijkt me?
En permanent zit er behoorlijk wat langer dan 3/4 maanden…

Nee, ze zetten ook spoelingen hoor! =D

ik heb ook een vraag over kleurspoeling…
is het slecht als je een kleuspoeling 1x gebruikt en dan na elke 5/6 weken het weer 1x doet?XD
weet iemand dat… het kan toch wel alleen mn ouders maken zich er druk om -.-

Volgens mij is verven altijd slechts voor je haar xd
Maar kun je het dan niet beter laten verven bij de kapper? Permanent, en dan bijkleuren af en toe ^^?
Als je telkens de zelfde kleur neemt natuurlijk…