Spoeling eruit wassen, andere kleur

Ik heb sinds 2 weken een spoeling in mijn haar, maar omdat ik daarvoor een ombre had waren de puntjes al lichter. Nu bijna 2 weken later is geloof ik bijna de helft of meer van de kleur uit mijn haar alleen bovenop heeft het wat beter gepakt… Nu wil ik graag mijn eigen haarkleur weer terug omdat ik dit http://www.girlscene.nl/p/3768/how_to_handle_dik_haar (2e plaatje) wil laten doen in de herfstvakantie (over 2 weken) Nu mijn vraag met wat kan je de spoeling kleur er nog sneller uit wassen? Van sommige heb ik head &shoulders anti roos gehoord ,maar andere zeggen dat dit weer heel slecht voor je haar/hoofdhuid is… Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

En dan nog iets… Ik heb van mezelf denk ik iets donkderder haar als zij op de foto, zou dat effect dan leuk zijn? Ik hoop op jullie advies!

Thankss :bowing_man:

Hoi!

Dit betekent gewoon elke dag je haar wassen!

Anti-Roos shampoo droogt de boel wel een beetje uit, maar volgens mij haalt dit alleen de rode gloed uit je haar en verder niets. Echt slecht kan het niet zijn, en bovendien doe je het maar een korte tijd dan!