Spoedrijbewijs

Vandaag ben ik voor mijn rijbewijs geslaagd. Morgen ga ik naar het gemeentehuis om hem te laten maken. Nu weet ik dat er spoedrijbewijs bestaat… Dit is 33 euro duurder maar dan heb ik hem als het goed vrijdag. Vrijdag en zaterdag heb ik beide een verjaardag waar ik heen mag rijden van mijn ouders en ik wil dit opzich best graag. Zou het jullie de 33 euro waard zijn?

uh nee, genoeg ritjes nog om te rijden.

Ik heb mijn rijbewijs niet eens spoed aangevraagd en lag al na 2 dagen klaar… Ik zou gewoon vrijdag bellen met de vraag of die al klaar ligt. Gewoon doen alsof je neus bloedt :wink:

Ik zou het er echt niet voor over hebben… je kunt nog jaren lang rijden, al kan ik me voorstellen dat je nu heeel graag wilt rijden :wink:

Nee. Rijbewijs is sowieso al duur (om te halen en als je hem ophaalt) en je kan de rest van je leven er nog mee, dus dit weekend kan je nog wel even zonder.

Ik zou dit echt niet doen nee.

Nee, geloof me na een paar keer is het leuke en het nieuwe er wel af. En met een beetje geluk krijg je hem alsnog optijd, de eerste keer dat ik m’n rijbewijs aanvroeg had ik um 2 dagen later.

Zonde van je geld.

Correct me if I’m wrong, maar volgens mij heb je hem met spoed alsnog pas maandag, aangezien er volgens mij twee werkdagen overheen gaan. Als dat niet zo is, tsja, ik snap wel dat je zo snel mogelijk wil rijden, maar er komen waarschijnlijk echt nog meer dan genoeg kansen om te rijden.

Het gaat inderdaad om werkdagen, weekend telt niet mee. En nee, zonde van je geld!

Ik heb er ook over getwijfeld maar ben blij dat ik het niet gedaan heb! Je hebt onderhand al zo lang gewacht dan kunnen die paar extra dagen er ook nog wel bij : )