Spoedcursus hakkenlopen

hee!
ik heb volgende week een feest, en ik móet echt hoge hakken aan, dresscode enzo.
de minimale hoogte is 9 centimeter.
ik kan het al niet meer vanaf 4 of 5 centimeter.
heeft iemand tips?

veel thuis oefenen!

Oefenen, oefenen, oefenen.

Zoekfunctie.
En blijven oefenen, idd.

Of je gaat gewoon smokkelen en je doet sleehakken aan, die lopen véél comfortabeler.

opbouwen met steeds hoger of meteen die kopen die ik wil (11,5 zijn ze) en daarop oefenen?

wat bedoel je met zoekfunctie?
sorry, ik ben blond.

Zoekfunctie gebruiken :wink:
(Bovenaan, naast ‘Actieve onderwerpen’, het kopje ‘Zoeken’. En als je het dan niet kan vinden, raadpleeg Google en zoek op ‘Girlscene lopen op hakken’ of zoiets.)

Dagelijkse dingen in huis doen op hakken. Stofzuigen, opruimen etc.

In dit filmpje legt Marsha (van Beautygloss) uit hoe je op hakken kunt leren lopen.
Klik!

Die zoekfunctie werkt bij mij totaal niet :’]

Anyways, ik heb het denk ik geleerd door gewoon de hele dag die hakken aan te doen en rond te lopen, maar ik kon het vanaf het begin al redelijk goed…

succes :grinning:

Die wilde ik ook posten!:smiley:

Ik ga altijd touwtje springen hahaha

stom dat dat MOET

@Odet: Touwrje springe op hakken?! OMG! Haha ik zou sowieso m’n enkel verzwikken! Wow dat je dat kunt XD

Sorry nutteloos, maar ik zou indd. gewoon dingen thuis doen enzo, of op een matras lopen met hakken, dat schijnt ook goed te zijn geloof ik? Hm misschien ook niet, haha ik weet het niet sorry!

Ik had berichten hiervoor niet gelezen… zag later dat filmpje van beautygloss er al op stond :wink:

1.Oefenen
2.Doe klusjes in huis
3.Ga wandelen,steeds langer

xxx