Spoed

Hee meiden :slightly_smiling_face:

Wat vinden jullie van de vlaamse ziekenhuis serie ; spoed?
Ik vind het helemaal geweldig, ik kijk elke zondag :grinning:.

xxx

ik ook, zit net nog wat oude afleveringen te kijken. vooral Filip vind ik tof. oeh, ik heb nou al zin in vanavond. <3

Ik hou niet van ziekenhuisseries :]

vroeger keek ik het wel eens, maar nu word ik er verdrietig van xD

Ik kijk het ook!
Een tijdje geleden volgde ik het eigenlijk niet meer maar nu Filip erin zit (dokter Driessen) vind ik het wel weer heel leuk om toch maar te kijken haha!
Die operaties enz. lijken ook allemaal best echt en de acteurs/actrices spelen heel goed vind ik!
Leuke serie om te kijken en te volgen :slightly_smiling_face:

Ik vind het soms nogal nep over komen, omdat ik juist vind dat ze niet zo goed kunnen acteren.

Spoed is geweldig, kijk het elke week =D
Ik vind ze wel heel goed acterenn.
En die Filip is leuukk x’D
(A)

Ik kijk het ook iedere week, hier in België zijn er pas weer nieuwe afleveringen begonnen, is wel een beetje anders dan eerst maar nog steeds leuk.
Omg, Bea is echt supergrappig !

Ik kijk het elke zondag ! haha (A)

ik kijk het ook , every sunday !

Vroeger vond ik het echt geweldig, maar nu kijk ik eigelijk nooit meer. Misschien zou ik het toch nog een keer moeten kijken :slightly_smiling_face:

Ik woon in belgie en kan dus na de nieuwe afleveringen kijken van spoed ik vindt het helemaal geweldig
en kijk ook altijd na de herhalingen vroeger van ik dokter babs wel heel erg leuk tegenwoordig Iris Of Filip en dan verpleegster femke of bea :wink:

ck heb heel veel respect voor de mensen dii echt op spoed werken , en wat zei daar presteren en daarom wil ck er later gaan werken.

Wij hebben nnu tog ook nieuwe afleveringen. Want we hebben nu geloof ik 3 aflevreingen gehad waar het ziekenhuis een nieuw uiterlijk heeft…

Trouwens wat vinden jullie van het nieuwe liedje?

ik kijk geen ziekenhuisseries behalve Grey’s Anatomy :metal:

I love grey’s anotomy :grinning:
Is dat eigenlijk alweer op tv?

welke zender, ik kijk de dnsdag op vtm naar spoed

Op de tros om 7 uur savonds

Nee, dat kijk ik niet, vroeger wel maar toen vond ik het nog eng dus ik kijk er nu ook niet meer naar xD

de tros?:face_with_raised_eyebrow:

Das van Nederland é, bij ons is da op VTM