SPOED! foundation

wat is een fijne foundation voor een vette huid?
graag beetje lichte kleur xD

Zelf gebruik ik geen foundation, maar ik heb wel eens eentje gezien van essence, voor de vette huid, nou heeft essence niet super kwaliteit spullen, maar je kunt het altijd proberen, succes!

De mousse foundation van Maybelline echt super! Goed dekt die ook! Ik heb de kleur Ivory de lichtste. Hij droogt je gezicht wel uit als je een droge huid heb dan krijg je allemaal schilfers. Het is ook niet super goedkoop maar zelf koop ik hem op de zwarte markt en daar is die maar 6 euro ofzo in de winkel 12 geloof ik.

ik heb net een hema foundation gekocht. wel goed.
3 hele euros

MAC foundation:P hebbe ze voor alle type huid

Bij de glamour van juli, zat een tester. Nomateint van Vichy.
Speciaal voor de vette huid.
Het lijkt wel goed te werken alleen is de tester wat donker voor mijn huid.

Het kost wel ¤16,95

Iemand anders hier nog ervaring mee, want ik denk eraan hem te kopen?

Ik vind die van maybeline (dream matte mouse), bourjois en clinique super! Dat zijn de gene die ik uitgeprobeerd heb.

Clinique. Zo eentje speciaal om je porieen niet te verstoppen.
Check shoplog!
xx

ik heb der een van boujois die is wel fijn ik vind die dream matt mouse foundation niet fijn want ik heb soms schrale plekjes en die ga je dan helemaal zien daar gaat al het spul in zitten

ik heb precies hetzelfde,
ik zou die van vichy wel eens willen proberen maar het is wel heel duur…
nu heb ik er eentje van de etos, die is speciaal voor een vette huid.
Hij blijft ook best lang goed bij mij, en het is niet ontzettend dik enzo.

ik heb alleen last van mee-eters en soms wat puistjes maar ik gebruik vooral foundation omdat mijn huid zo glimt. deze foundation helpt opzich wel goed,
maarja er bestaat ook geen wonderfoundation voor een vette huid ben ik bang :wink:
(als het er wel is hoor ik het graag haha! :slightly_smiling_face: