Pyrrhic: successful with heavy losses, pyrrhic victory: a victory or goal achieved at too great a cost
Lang nadat ze de hoop hadden opgegeven, brengen omstandigheden een aantal meiden die jarenlang een dubbelleven hebben gehad weer bij elkaar. Natuurlijk is er meer aan de hand dan op het eerste gezicht het geval lijkt te zijn. Langzamerhand raken ze verwikkeld in een strijd die groter is dan ze ooit hadden kunnen denken. Met elke overwinning op het kwaad brengen ze echter meer in gevaar dan ze lief is.
Onder druk bepaalde mensen op dit forum *kuch ja voel je aangesproken jullie* heb ik toch maar besloten een topic te openen voor mijn verhaal. Het is een Supernatural fanfiction, maar met een groep Girlsceners in de hoofdrol. Mocht je om de een of andere reden ook een rol in het verhaal willen is dat altijd mogelijk. Er komen soms bloederige stukjes in voor maar als er echt iets heftigs is zal ik dat in de post vermelden.
Note: het verhaal speelt zich af in Amerika, maar vanwege praktische overwegingen en forumvriendelijkheid is het voornamelijk in het Nederlands geschreven.
Personages, op volgorde van opkomst
(Zeg je dat bij een verhaal? Geen flauw idee. Hoe dan ook, het is nogal een lijst maar dat is juist de reden dat ik dit doe, er komen namelijk nog een zooi personages bij en dan is het misschien moeilijk bij te houden uit je hoofd)
Space
Sum
Belle
Alexa
Tessa
Manon
Dead
Dean
Sam
James
Lot
George
Kyle
Nathan
Overzicht voor mensjes die te lui zijn om alles op te zoeken *again, voel je aangesproken*:
Episode 1: Old habits die hard
1-2-3-4-5-6
Episode 2: Reunion
1-2-3-4-5-6
Episode 3: Into the Wild
1-2-3-4-5-6
Episode 4: Wild Things
1-2-3-4-5-6
Episode 5: The Sign of Three
1-2-3-4-5-6
Episode 6: Blood like Wine
1-2-3-4-5-6