spleetje tussen tanden

ik heb zelf al mijn hele leven een spleetje tussen mijn tanden, het valt niet heel erg op (zoals bij dat maybeline model… ) maar ik twijfel of ik het op moet laten vullen. Als jullie iemand zien met een spleetje tussen hun tanden vind je dat dan lelijk of niet ?

ik had het eerst heel erg, en toen heb ik er voor gekozen een beugel te nemen… maar ik vind het zeker niet lelijk als ze maar een beetje uit elkaar staan, maar bij mij was het echt heel erg xd

als ik heel eerlijk ben vind ik het niet mooi nee, maar dat is mijn mening…

Ligt eraan of je een hobbit-spleet-tussen-je-tanden-hebt of een simpel, klein spleetje. Kun je een foto maken?

Ik vind het lelijk, sorry. Heb het zelf ook gehad namelijk en heb er een beugel voor genomen. Heb een vriendin die er ook een heeft (kleintje, denk 0.7 mm) en bij haar is het prachtig, maar de rest van haar gebit is ook heel mooi. Maar over het algemeen vind ik het niet mooi.

ja foto, dan is het duidelijker “wat voor een soort spleetje” je hebt xd

Ik had het zelf ook en ik vond het echt niet mooi. Gelukkig nu niet meer, door een beugel.

Ik vind dat het erg mooi kan zijn! Dus post eens een foto!

Ik heb het zelf, en ik stoor me er niet aan, ik vind het ook niet lelijk :slightly_smiling_face:

ik had het eerst heel erg, maar mijn tanden waren te klein voor een slotjes beugel.
dus heb ik dus laten vullen, en het resultaat is heel mooi geworden.
een heel klein spleetje vind ik wel mooi.

Yup, ik had het ook… Ik vind het niet mooi. Je kunt er heel simpel ook ff een facing overheen laten zetten. Kwartiertje werk bij de tandarts.

Ik vind het lelijk.

Het ligt eraan hoe erg het spleetje is. Ik had het heel erg, toen heeft de tandarts mn lipbandje doorgeknipt en toen is het vanzelf dichtgegroeid :slightly_smiling_face:

Inderdaad, ben benieuwd naar een foto.

Bij dat H&M model vind ik het wel heel mooi staan!

Zoals hier al heel vaak wordt gezegd , het ligt eraan wat voor spleetje en hoe groot die is.
Ik had het eerst heel erg maar uiteindelijk is die helemaal dichtgegroeid.

Bij sommige modellen staat het best leuk. Ik vind het zelf niet mooi maar zeker niet lelijk, maar zou het zelf nooit willen hebben. Tis net als een arm sleeve: ik vind het echt tof (en supersexy bij mannen), maar zou het zelf nooit willen.

Ligt eraan hoe groot het spleetje is.
Bij dat H&M model vind ik het persoonlijk juist niet mooi. Ik vind dat spleetje wat zij tussen haar tanden heeft te groot.

Ik vind het mooi:)

Een klein spleetje is leuk, maar ligt er ook aan of het bij je staat, volgens mij.
Dus foto?

myn vriendje heeft het en ik vind het zooooooooooo leuk en schattig
voor de rest heeft ie gewoon goede tanden
maar dat spleetje is prachtig xD

-zie my opscheppen over zn tanden -