door mn slotjes krijg ik echt een hele grote spleet tussen mijn tanden .
valt het te verhelpen ?
xxxx
door mn slotjes krijg ik echt een hele grote spleet tussen mijn tanden .
valt het te verhelpen ?
xxxx
Slotjes van een beugel neem ik aan?
Je kan het aan de beugeltandarts vragen of hij er een elastiek omheen kan doen. Dat had ik namelijk ook en bij mij hielp dat heel goed. Ga gewoon naar je tandarts en vraag wat hij eraan kan doen. Zelf kan je denk ik niet veel beginnen
Hé dat heb ik ook.
Ik had eerst nooit, maar nu dus wel.
Maar dat komt omdat ik een klein gebit heb, en dan zijn ze even een beetje aan het uitrekken ofzo dat het wat breder wordt, en als dat goed staat, doen ze weer naar elkaar toe, maar zo dat het nog steeds wat breder is.
Denk dat het bij jou ook vanzelf wel goed komt hoor, zal de ortho wel snappen.
hahaa beugeltandarts (:
nee maar dan vraag ik bij de volgende afspraak van de orthodontist wat ze er aan kan doen .
Haha sorry ik noemde dat altijd zo ;x Maar dat zou ik maar doen ja.
ja dat is normaal, dan hebben ze ruimte ofzo, maar na een tijdje gaat dat spleetje wel weg hoor, meestal met een ‘‘kettinkje’’ wat ik nu heb; was spleet binnen één dag weg:O maar vraag er maar naar de volgende keer ja, das een goed idee
ik heb dat nu ook, alleen er zit nu een klein spleetje tussen, alleen de ortho zei zelf dat dat heel snel over zou gaan! dus het komt goed!
ja bij mij is het wel 1 mm !
bij mij was het bijna een halve centimeter dus niet zeuren haha
gaat vanzelf weer naar elkaar toe (:
Oh dat hebben best veel mensen een keer tijdens hun slotjes. Is meestal zo weer weg. Ik had het ook een beetje, was na een week ofzo weer weg dus maak je geen zorgen (:
ohaha oke
nouja, het komt wel goed (:
ik heb een spleetje van mezelf en van de orthodontist hoefde ik echt geen beugel want hij vond het mooi… soms vind ik het mooi, maar vaak denk ik had ik maar zon perfecte lach haha…
Ik heb ook spleetjes tussen m’n tanden, maar dat is van nature zo. Ik stoor er zelf niet meer aan, maar snap wel dat jij dat liever niet hebt.
nja ik zou het gewoon bij de orthodontist navragen (: !
ik heb dat ook gehad, ik had nooit een spleet tussen m’n tanden en toen ik die slotjes kreeg werd het ineens 2 millimeter ofzo. maar na 2 maanden deed hij iets veranderen en toen groeide het weer dicht. hij had ruimte nodig voor een tand die nog niet helemaal goed stond ofzo. dat zal bij jou ook wel het geval zijn! dus maak je niet druk want mijn beugel mag er over 13 dagen uit en het staat weer helemaal tegen elkaar
beugeltandarts haha
hier is al een topic over xD
ik had eerst een heel mooi spleetje, maar door mijn beugel ging ie weg
gwn aan de orthodontist vragen
idd gewoon aan de orthodontist vragen,
ik had dat eerst ook, ze proberen waarschijnlijk 1 voor 1 je tanden naast elkaar te zetten.