spleetje tussen je benen na sex ?

Een vriendin van mij beweert dat “als je sex hebt je heupen uit elkaar gaan staan en je een pleetje tussen je benen krijgt.”
Ik geloof er echt niks van. Maar telkens al ik met een tegen argument kom dan blijft ze bij haar verhaal.
Maar is dit waar ? of is het een fabeltje ? En als het dus een fabeltje is hoe kan ik haar overhalen mij tegeloven ?

xx

het zal toch wel een fabeltje zijn? het is niet zo dat door die penis je heupen wegduwt ofzo, haha.

Ehm, ik snap het niet? Maar ik kan je wel vertellen dat alles gewoon op z’n plaats blijft zitten als je seks hebt (En dit zeg ik uit ervaring :p)
Als er complicaties zijn bij je bevalling kun je wel bekkeninstabiliteit krijgen, misschien bedoelt ze dat?

Ehuh. Fabeltje denk ik.

Dat zou je ook krijgen van paardrijden, onzin.

ooh gheghe. Nu weet ik zeker dat het onzin is (ik zit nu4 jaar op paardrijden).

Dat ‘‘spleetje’’ hebben mensen hele slanke tot dunne mensen met brede heupen. Alsof het onderlichaam van een jongen je heupen uit elkaar gaat duwen. Je bent niet van klei:p

nou ik heb geen brede heupen, ben wel erg slank, en heb ook zo’n ’ spleetje’ tussen mijn benen.

Misschien komt dat ‘idee’ omdat je dan je benen aanspant bij de bezigheid. Maar dat komt echt niet alleen door de seks, dus een fabeltje.

Nou, sommige meiden krijgen wel bredere heupen nadat ze het een aantal maal gedaan hebben. misschien bedoelt ze dat?

Je hoeft niet hele brede heupen te hebben, zolang je benen maar slank genoeg zijn om elkaar niet aan te raken krijg je die al. Ik heb het ook een beetje

HEH hoe kan dat dan?

Weet ik zelf ook niet, maar dat heeft mn zus…

Die was vroeger echt splinterdun en nu heeft ze echt een ass met brede heupen en dat komt sinds ze sex heeft…

ja maar dat komt niet door de sex hoor

^
Misschien komt t gewoon omdat ze volwassen wordt en rondingen krijgt? Jeez… :stuck_out_tongue:

Heeft dat niet te maken met hormonen? :’) Ik betwijfel het dat je breder wordt in je heupen omdat je even sex hebt - tenzij ze uuuuren lang iets tussen de benen heeft hahaha. Oke flauw. Maar je snapt me wel.

^Zit ze sinds toen aan de pil of zo, lijkt me onwaarschijnlijk dat dat door sex komt. Dat heb ik echt nog nooit gehoord

Ja maar ik heb zo’n verhaal eerder gehoord… Lol alhoewel was ik al lang uitgegroeid

Mn zus is al ouder dan 20 dus het heeft niks met ‘volwassen worden’ te maken…
Nou ze zat al langer aan de pil al een jaar daarvoor ofzo, omdat ze heel onreguliere menstruatie had.