Spirituele dingen?

Ik doe pendelen & tarot zelf wel eens (uit verveling haha, heb het mezelf ooit aangeleerd)

glaasje draaien zou ik echt niet doen.
dat kan echt problemen enzo opleveren.
zoals eerder genoemd hier; hele erge gevolgen!

hoe doe je dat dan? want ik heb dat nooit gesnapt.
tarot kaarten zijn trouwens toch heel duur.

Ik heb ze van mijn vader gekregen maar ik gebruik soms ook gewone kaarten ervoor. (Wel een oude stok met kaarten want je moet er iets op schrijven)
Ik heb het van internet en uit boeken geleerd :slightly_smiling_face:

super vet.
maarum, zou je die sites willen geven? (A)

up.

Dat is grappig, heb ik ook wel is gedaan.
Van Uri Geller vorig jaar volgens mij.

Jullie kunnen ook lepeltjes buigen.
Nu we het toch over Uri Geller hebben

weet iemand hoe je de toekomst kunt voorspellen met normale speellkaarten?
x

Ik weet het wel, maar dat gaat alleen over liefde

hoe moet het dan?:stuck_out_tongue:

Ik maak even met paint en word een tutorial, omdat het vrij moeilijk is XD

Kaarten voorspellen de toekomst niet. Kaarten [zoals tarot] geven je inzicht.
Elke kaart heeft een betekenis die vrijwel op iedereen toepasbaar is, maar het gaat erom welke kaarten jíj trekt en welke vraag jíj erbij stelt. De betekenis van de kaarten geven je inzicht in wat je kan doen in bijv. ‘de toekomst’ of in ‘de liefde’, maar geven niet aan dat dat daadwerkelijk zo gaat gebeuren.
De kaarten leren je wat over jezelf, waardoor je kan werken aan een toekomst die je wilt hebben, maar ze voorspellen helemaal niets.

Je toekomst lezen met gewone speelkaarten

Neem een oude (complete) stok kaarten. Je gaat erop schrijven. Het maakt niet uit op welk kaartteken je het schrijft (dus het maakt niet uit of je het nou op harten of ruiten schrijft). Let erop dat je elk woord op een aparte kaart schrijft, dus niet alle woorden op elke kaart!

Op de ‘Koning’ kaarten schrijf je:
Vijand
Succes
Vriend
Sex

Op de ‘Koningin’ of ‘Dame’ kaarten schrijf je:
Blond
Blond-bruin
Bruin-zwart
Zwart
Dit gaat over de haarkleur van meisjes

Op de ‘Boer’ of ‘Jongen’ schrijf je:
Blond
Blond-bruin
Bruin-zwart
Zwart
Dit gaat over de haarkleur van jongens

Op de ‘10’ kaarten schrijf je:
Gesprek
Flirt
Verleden
Ruzie

Op de ‘9’ kaarten schrijf je:
Blokkage
Offer
Grote Liefde
Nervositeit

Op de ‘8’ kaarten schrijf je:
Reis
Serieuze relatie
Surprise
Date

Op de ‘7’ kaarten schrijf je:
Nieuwe liefde
Binnenkort
Gedachte
Suggestie

Op de ‘Azen’ schrijf je”
Goed gesprek
Telefoon
Begin
Oude liefde

Alle andere kaarten zijn NIET nodig!

Diegene wiens toekomst voorspelt gaat worden gaat de kaarten schudden. Als hij/zij klaar is verdeelt hij de kaarten in twee delen. Op dit moment moet je een wens doen over iemand die je op het oog hebt. Dan leg je het bovenste deel onderaan.

Stap 1
http://i46.tinypic.com/dh67ie.jpg

Stap 2
http://i48.tinypic.com/w1uwxi.jpg

(de plaatjes zijn een beetje groot dus je moet maar even op het linkje klikken)

als je iets niet snapt moet je een note sturen :slightly_smiling_face:

Als het over mij gaat, ik kijk dat niet en ik doe dit al heel lang :stuck_out_tongue:

Anyhow ik verzeker ook geen waarheid of iets dergelijks, het is gewoon leuk om te doen :stuck_out_tongue:

Oh, en dat ‘Light as a feather, stiff as a board’ is niet van Uri Geller. Dat is een ‘spel’ wat al jaren bestaat. [Proof: In ‘The Craft’ uit 1995 doen ze het ook en toen was het ook al niet nieuw meer :stuck_out_tongue:]

[Volgens wikipedia is er in 1665 al sprake van geweest.]

wat voor dingen betekenen de kaarten dan?

dankjewel!!:smiley:

Tarot-kaarten hebben elk een betekenis, maar ik geloof dat er ook mensen zijn die gewone spelkaarten gebruiken, maar dat weet ik niet. [Bijv. ‘De Dood’ van tarot betekent niet dat jij of iemand anders dood gaat, maar o.a. het afsluiten van een [moeilijke] periode.]

En tarotkaarten zijn trouwens niet zo duur. Ligt wel aan hoe mooie je wilt hebben, een mooie set met boek erbij is meestal 20-30¤.