Spirituele dingen?

[b]Vanmiddag heb ik met een groepje vriendinnen een soort ding gedaan, waarbij je met zijn vieren een iemand moet optillen, terwijl iedereen maar twee vingers gebruikt. Misschien hebben jullie daar weleens van gehoord? Je moet allemaal om en om je handen boven elkaar doen boven het hoofd van de gene die opgetild gaat worden en dan eerst tien seconden ontspannen en dan tien seconden samenspannen en dan optillen. Dan krijg je die gene heel makkelijk opgetild.

Nou hebben we dus afgesrpoken dat we een keer een avondje met allemaal dat soort dingen gaan doen. Weten jullie miss eentje?
Het liefst met 6 of minder personen. (want het kan ook in groepjes.)
xxx[/b]

Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.

reiki enzo.

Geesten oproepen

Spirituele dingen?

Dat is niet spiritueel, dat is logica.

Dit is niet spiritueel, heeft gewoon met concentratie te maken. Maar ga dan geesten oproepen enzo

ouija

HAHAHAHA light as a feather, stiff as a board?
Dat is zo’n dom tienerspelletje waarvan mensen die teveel films hebben gezien denken dat het bovennatuurlijk is.

Het bovennatuurlijke bestaat niet. Ouija of pendelen komt door de trillingen van je lichaam (of een grapjas die de boel manipuleert, en er zit er altijd wel één bij die ZOOOO graag resultaat wil behalen!).
Tsja, het zijn grappige dingetjes om uit te proberen, maar verwacht er niet veel van.

dan bedoel ik dat.

Ga al die doe-het-thuis dingen van Uri Geller doen :’)
Allemaal te verklaren/fake, maar wel grappig als 't werkt!

Ja da’s grappig om te doen want het werk ook echt! Meer dingen weet ik niet… als jullie echt wat extreems willen doen ofzo moet je glaasje leggen of een ouijaboard gebruiken.

Inderdaad hahahahahha :’)

Dat is gevaarlijk. Zou het niet doen.

haha, waar kun je die dingen doen dan?

Hoezo gevaarlijk?

Mijn tante en mn nichtje hebben er heel veel last van gehad. Ze woont nu in een gezamelijke woning met andere mensen. Omdat ze er echt niet meer vanaf kwam. Je kan er psychisch van ziek worden.

dat is van uri geller.

mijn levo lerares had het er over.
zij ging het helemaal uitleggen enzo.
ik vind het maar eng, en ik zou het sowieso niet doen.
ik ben bestwel bijgelovig.

Ja, is ook eng .
Maar ook als je niet bijgelovig bent, en je doet wel iets met glaasje draaien of dergelijke, dan kan het nog steeds hele erge gevolgen hebben.