Lieverds!
Ik ben 17 jaar en kom uit de omgeving Amsterdam, Noord-Holland.
Ik besloot dit topic te maken in de hoop in contact te komen met anderen die mijn interesse delen.
Background: Ik ben altijd heel gevoelig geweest voor energieĆ«n van mensen om mij heen. Sinds ongeveer deze tijd vorig jaar raakte ik na een lastige periode geĆÆnteresseerd in spiritualiteit. Dit begon langzaam maar ik ben er vooral de laatste tijd erg mee bezig. Van edelstenen tot tarot kaarten, Iām all for it. Helaas is er niemand die ik ken wie er ook mee bezig is. Het helpt dan niet dat mijn ouders het lachwekkend vinden.
Wat ik vooral lastig vind in mijn ontdekkingstocht is dit: Ik ben namelijk niet zo met het āzweverigeā en de vague articles die je om de oren vliegen vaak van vrouwen op middelbare leeftijd. Door de āvageā manier waarop de informatie gebracht wordt (samen met het āvageā imago dat spiritualiteit al heeft voor buitenstaanders) zijn de artikelen slecht toegankelijk en dit is erg vertragend dan al niet ontmoedigend voor het verder verdiepen.
Toen wist ik het: Meiden van mijn leeftijd, er zouden toch wel meer meiden zijn met dezelfde interesses die tegen dit probleem aanlopen?
Ik ben beginnend, het maakt mij echt niet uit āhoeverā jij bent. We hebben allemaal een andere weg te bewandelen. Maar wat zou ik het leuk vinden om samen hierover te praten, ervaringen uit te wisselen etc. Wellicht wil jij wel met mij brieven schrijven en wie weet?
Ik heb nog nooit een topic geopend⦠Mochten er vragen zijn dan beantwoord ik deze natuurlijk graag!
Ik hoor graag van je