Spiraaltje

Ik heb sinds een maand ongeveer een spiraaltje. Door dit spiraaltje heb ik een enorm hoog libido. Hierdoor masturbeer ik bijna elke dag, en heb door vakanties heen twee keer seks gehad, zonder condoom. Sinds vandaag heb ik veel last van mijn buik, met name onderin. Bestaat er een mogelijkheid dat het spiraaltje gezakt is ofzo?

Thanks!

Een maand het spiraaltje en buikkrampen, klinkt alsof je ongesteld moet worden. Als het je eerste ongesteldheid is met spiraaltje, moet je lichaam nog wennen.

Mijn dokter vertelde mij toen dat je baarmoeder heftig kan reageren als voor het eerst ongesteld wordt met het spiraaltje. Het is toch een vreemd voorwerp wat in je lichaam zit, je lichaam probeert het eruit te werken doormiddel van het samentrekken van de baarmoeder. Als het goed is moet je na 6 weken nog op controle komen dus als je het niet vertrouwd kun je nu al terug gaan. De kans is groot dat als je de touwtjes nog voelt, het allemaal dik in orde is.

Ik hoef niet op controle, vraag me niet waarom. Ik ben nog niet ongesteld, maar heb veel last van pijn aan de binnenkant van mijn rechterbeen, waar mijn bovenbeen vastzit aan m’n schaamlip. Ook heb ik wat last van kloppingen bij m’n schaamstreek.
De touwtjes heb ik nooit gevoeld.

Ik zou toch maar eens vragen om een controle. Dat is namelijk standaard na 6 weken. Sowieso als je niet weet of je spiraaltje goed zit is het heel onverstandig om onveilige seks te hebben. Als het spiraaltje niet goed zit ben je namelijk ook niet beschermd.

Het kan ook goed zijn dat je menstruatiescyclus nog door de war is, en je dus wel nog ongesteld wordt.

http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/mirena-spiraal-115759.0.html