Ik ben aan het overwegen om een spiraaltje te laten zetten. Dit omdat ik toch beetje bang ben dat het een keer fout gaat met de pil. Ik dacht al n keer dat ik zwanger was en heb toen een test gehaald, gelukkig was hij negatief! Maar toen hadden mijn vriend en ik het over een koper spiraaltje en dat is me toch nog een beetje bij gebleven.
Dus ik ben gaan zoeken op het internet naar ervaringen, maar vaak worden alleen de slechte ervaringen op internet gezet waar je ontzettend bang van word, dus daarom vraag ik naar jullie ervaringen. En denk dan hier bij aan:
-Het laten zetten
-Voel je hem zitten
-Kan je partner hem voelen tijdens de seks (ik lees dingen dat de draadjes kunnen krassen oid)
-Het kostenplaatje
etc
Oh en gezien ik minderjarig (17jaar) ben zal ik het toch even met mijn moeder overleggen maar weet niet zo goed hoe ik het gesprek moet starten vooral omdat ik het awkward vind dat ik dan eigk letterlijk zeg dat ik seks heb met mijn vriend. al zal ze dat toch al wel weten.
(een koper spiraaltje kan je toch gewoon gebruiken in combinatie met de pil he? vind het wel fijn als ik zelf kan bepalen of ik wel of niet ongesteld kan/wil worden)
ik heb gekeken naar zo’n topic maar kon er niet echt een vinden , dus sorry als er al wel een bestaat