spinnen

ok ik ben egt extreem bang voor spinnen. wij gaan naar franrijk op vakantie en weet iemand of hier ook gevaarlijke/giftige spinnen zijn?
xxx

Zo ja, wat wil je eraan doen?

Ik zou het niet weten, maar als ze er zijn kan je er weinig aan doen, maar niet te veel over na denken lijkt me.

ik zou het niet weten:$

Ik denk dat de gevaarlijkste die daar rond lopen wel in de dierentuin zitten! xd

Daar zitten overal vogelspinnen. Van die heeeeeele grote

Haha nou dan :stuck_out_tongue: er zullen daar heus wel spinnen zijn neem ik aan, ik heb alleen geen idee of er gevaarijke/enge zitten.

Idd en de zwarte weduwe die lopen gewoon door de huizen enzo rond daar.

^ Thank god it’s sarcasm. :’)

Ik denk niet dat er in Frankrijk gevaarlijke/grote spinnen zitten (:

Hoe meer zuidelijker je gaat, hoe groter de insecten worden :’) dat heb ik toch tenminste zo ervaren.

De spinnen zullen er misschien wel ietsjes groter zijn. Maar jij bent altijd nog groter
( dit helpt eigenlijk ook niet als ze het tegen mij zeggen haha )

google is je beste vriend

Dit is echt afwachten tot iemand hier een plaatje plaatst van een spin :")

In Frankrijk heb je ongeveer dezelfde spinnen als hier. In het mediterraans gebied zie ik sowieso weinig spinnen, en als je meer in het Noorden zit zul je dezelfde spinnen aantreffen als hier. ‘Gevaarlijke spinnen’ zul je vooral vinden in Australië, en wat in Amerika oid, oerwouden, maar niet in Frankrijk.

Ik doe geen plaatje, maar een filmpje :wink:

[youtube=bRV4d9LCawU][/youtube]

haha, dat doet me denken aan mijn vakantie vorig jaar in Zuid-Frankrijk.
Ik sliep met m’n vriend in een tent, en de volgende ochtend zat er echt een hele grote spin in de tent…

maar over het algemeen heb ik daar eigenlijk geen (grote) spinnen gezien, en giftig zullen ze ook wel niet zijn :slightly_smiling_face:

http://www.richardalois.com/wp-content/uploads/2011/07/scary-spider-pictures1.jpg

Hehe, grapje. Ik ga ook naar zuid-frankrijk, maar volgens mij zijn er geen gevaarlijke spinnen.

ik zag die een x bij homevideos, op de een of andere manier vind ik dit filmpje heel grappig :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hé gatverdamme doe die vieze clip/foto weg… :confused:
Ik háát die rot beesten.

Anyways I dont know, kijk op google. ’ Giftige spinnen op frankrijk? ’