Spin the bottle

Hai,

hebben jullie dat wel eens gedaan?
voor diegenen die niet weten wat het is, je zit dus in een kring met een fles in het midden en dan draait een persoon met die fles. De fles wijst dan naar een andere persoon die je dan moet kussen,… (eerst op de wang, dan mond, dan tongzoen,…)
heb dat gisteren gedaan met een hoop vrienden, best wel grappig (ook als jongens dan met jongens moeten zoenen bijvoorbeeld, echt ranzig :stuck_out_tongue: )

Jullie wel eens ervaring mee?
x

ehh nee. ik zou ook niet graag met een door de fles uitgekozen persoon zomaar willen zoenen

Ja dat heb ik wel eens gedaan xd
Vorig jaar op de klassenfuif
alleen deden we geen tongzoen
ik en twee jongens wilden dat wel doen,
maar ik had geen zin om maar met 2 jongens dat spel te doen
en die jongens hadden ook niet veel zin om elkaar te tongen toen ik zei dat ik niet meer meedeed XD

Lijkt me wel leuk! maar alleen met mensen die ik goed ken, heb je verder nog regels ofzo?

mja je kan zelf bepalen wat je erin zet natuurlijk van next steps he haha :grinning: maar meestal houdt het bij ons daar wel op :stuck_out_tongue:

dat lijkt me wel echt tof.

lijkt me echt vreselijk om te doen, maar dat komt door wat verhalen van wat vrienden XD

ehm, why should you?

Dat deed ik in groep 7…

ging jij in groep zeven tongen?

ik vond dat toen goor.

stiekem zou ik dat wel eens willen doen, maar ik zou echt niet durfen te zeggen van eey jongens zullen we spin the bottle doen (A)

ah wij deden dat op vakantie maar dan met opdrachten
soort doen durf of waarheid
maar dan zonder durf xD
als de fles jouw aan wees moest jij dus kiezen doen of waarheid
echt
geweldige nachten mee gehad xD

ja maar zonder tongen

Nee man.
Toen was het gewoon een kusje op de wang.

@ hierboven fieuw zeg :stuck_out_tongue:

Ik deed zoiets ook in groep 8, en dan ook tongen, grote spijt van :confused:

ja op een avond met vrienden TRAUMAAAS
god we hadden allemaal teveel drank op

vertel :slightly_smiling_face:

grapje

ik deed het ook, maar ik weigerde om te zoenen. ik kreeg altijd de lelijkerds.
en wilde het met iemand speciaal doen. onder tussen is het nog niet gebeurd. :woman_facepalming: