Spijt?

Hallo iedereen,

Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik heb het net (echt 10 minuten geleden) uitgemaakt met mijn vriend. (reden zeg ik liever niet). Maar ik heb echt huilend in zijn armen gezeten omdat ik gewoon niet weet wat ik moet doen. Ik hou van hem, maar ik wil geen relatie meer met hem. Soms denk ik bij mezelf van; waar de fuck ben je mee bezig, maar ik wil het gewoon niet. maar ik mis hem nu vreselijk.
Kan iemand me alsjeblieft helpen?

Misschien moet je de negatieve en positieve kanten eens vergelijken?
Ik weet niet direct iets maar misschien moet je eens over de ‘reden’ waarom je het uitmaakte nadenken? Of het echt wel zo erg was etc

Het is wel makkelijker om je raad te geven als je de reden zegt… Stuur me anders een berichtje?
Sowieso, als het beter zo is, is dit gewoon een periode die je door moet. Dat moeten we allemaal een paar keer in ons leven. Het betert wel.

Awh lieverd toch! Je mag mij ook een berichtje sturen. Ik weet hoe moeilijk relaties kunnen zijn, ook al ligt het misschien niet eens aan hem. Of wel, die kant ken ik ook, van vreemdgaan tot persoonlijke problemen tot problemen door invloed van buiten af. In ieder geval heel veel sterkte meis!

Sterkte! :sob::muscle:

Sja sterkte… Ik heb geen advies voor je, want ik weet niet waarom jij het hebt uitgemaakt.

Heb je me note ontvangen? Heb dit namelijk nog nooit gedaan haha.

Lastig :anguished:?
Kun je me mischien even een berichtje sturen wat de reden is dan kan ik je denk ik beter helpen
xLisa

Ik heb gereageerd. En we hebben meer gemeen dan je misschien had gedacht.