Spijt

Waarover heb jij het meest spijt wat je met / voor / bij een jongen hebt gedaan?

dat ik hem zomaar heb laten gaan…

Kwam de jongen die ik leuk vond tegen, en ik had patat in m´n hand en zat dus heeeeeeeel vies te eten… haha hij was vast op me afgeknapt :cold_sweat:

Dat is niet uit te leggen! x

dat hij tegen my had gelogen en ik er gewoon mee akkoord ging.
kon gewoon niet boos op hem worden, maar vind wel kut wat ie heeft geflikt ;@

Dat ik mijn ex wilde terug pakken, voor wat hij gedaan had! - door met een andere jongen te zoenen ( ook een ex ) voor zijn neus…
Het slechtste wat ik ooit gedaan heb, daardoor was ik hem voorgoed kwijt!

&&- nu mis ik hem stiekem nog nog steeds !, it’s a long time ago …

x

Met hem zoenen

hem afgetrokken… jezus wat een sukkel was dat achteraf

tegen hem gezegd dat ik hem niet meer leuk vond op de dag dat hij me verkering wou vragen (bleek achteraf)…
we hadden elkaar al lang niet meer gesproken en van mijn kant was het een beetje over…
t was al lang geleden en hij heeft t me vergeven maar toch voelde ik me er best kut over.

me 2

me2 mn 1ste zoen met die ene jongen…

Dat ik gister heb gezoend met de broer van mijn ex… Vind het zó stom van mezelf.

same here. maar ik heb er stiekem toch geen spyt van, want nu hebben we wat (A)

oeff dan ben ik toch niet de enige die spijt heeft van heel veel dingen…

dat ik op stap ging met m’n ex en dat ik me helemaal had opgedoft ervoor om hem te laten zien wat hij mist (lees: ik wilde hem stiekem gewoon terug).

Ik had het koud, en droeg een kort jurkje. Het enige wat hij zei: Ja had je een broek aan moeten doen! Ik heb geen medelijden met je hoor!

Het is ook wel gewoon een loser. Maar dat heeft me drie maanden geduurd voor ik dat inzag.

met iemand in bed liggen zonder wat te hebben

1tje té prive… :nauseated_face: , heb daar echt een tijd spijt van gekregen en nu nog!! als je nieuwsgierig bent, prive? (’:

En verder… met mijn ex zoenen, en sex gehad toen het gwn uit was

Dat ik met hem ´gekapt´ ben voordat we iets hadden, dat ik hem daarmee heel veel pijn heb gedaan. En bovendien ik zelf er ook echt spijt van heb, maar ik kan het nooit meer terugdraaien en het wordt nooit meer zoals het was…

Hem geloven wanneer hij zei dat hij zoveel van me hield, en nu 3 weken nadat het na 1,5 jaar echt over is met het meisje heeft gezoent, waarvan die wist dat ik haar ab-so-luut niet mocht.

met hem te nemen.