Spijt?

Is er iets wat je hebt gedaan in je leven (liefde gerelateerd) dat je liever nooit gedaan zou hebben?

ik begin wel… ik heb deze vakantie het dikste meisje van de camping gezoend (niks tegen dikke meisjes, maar ze moest met krukken lopen zo dik…) omdat ik een weddenschap had verloren, ik zou haar in de 1e instantie nooit zoenen want dat is respectloos… maarja… alcohol & vakantie waren 2 factoren die me overhaalde.

1. ik heb 4 maanden met een meisje gehad (toen ik 13 was…) en ik vond haar echt superknap! iedereen vertelde me dat ze lelijk was, maar ik vond haar gewoon knap, toen ging het uit (omdat ik het niet meer wou…) en als ik haar nu zie denk ik OMG wat heb ik gedaan… (en ik wordt er nog mee gepest door mijn vrienden…)

En jullie?

Dat eerste vind ik wel gemeen… Voor een weddenschap met een meisje zoenen.

Ik ben met een jongen naar de duinen geweest, voor een afspraakje ofzo. Alleen met hem gezoend. De volgende dag dacht heel de school dat ik met hem geneukt had in de duinen. Dat had hij bedacht in ieder geval. En nu vind ik de duinen ook wel een hele foute plek nu ik erover nadenk.

met 1 ex verkering genomen en bij 1 ander wilde ik dat ik het anders had gedaan

helemaal mee eens, daarom zit het ook bij het “Spijt” topic!

Oh oke… Ik dacht spijt dat je met haar gezoend had. Omdat het niet lekker was ofzo. Maar spijt van heel de weddenschap, ja zou ik ook hebben.

Ik heb ook spijt dat ik met een vriend van me seks heb gehad. Want heel de vriendschap is verpest, we hebben nu redelijk vaak ruzie over wat we precies hebben: Vriendschap, sexbuddy of een relatie. Soms denk ik dat het een mix van alle 3 is… En voor onze relatie, en onze sexrelatie waren we gewoon goeie vrienden. Als ik het terugkon draaien denk ik dat ik dat had gedaan.

Ik heb spijt dat ik ook keer met een vriend van mij naar bed geweest… en nu achteraf had ik dat liever niet gedaan en was ik liever vrienden gebeleven… want als we mekaar nu zien ben ik altijd bang dat het op meer gaat uitdraaien…
maar zulke dingen zijn niet terug te draaien en dat accepteer ik dan ook =)

Ik ben met een vriend naar bed geweest (meerdere keren). Het was heel fout! En ik maakte me zelf alleen maar gek, want ik was degene die meer voor hem voelde. En toch trapte ik er elke keer weer in.

Deze zin vind ik geweldig: Ik heb liever spijt van dingen die ik gedaan heb, dan dat ik ze niet gedaan heb.
Dusja, aan de andere kant heb ik er ook geen spijt van! Want het was ook weer fantastisch haha.

iets met mijn ex nemen terwijl ik eigenlijk zijn beste vriend iets leuker vond, en nu heb ik alsnog met die beste vriend, nu haat hij me

Ik heb zo’n soort situatie 2 gehad… dan denk ik echt WTF wat dacht ik toen wel niet.

En wtf heb je dat mens echt gezoend yuk sneu voor je.
Ik snap er niks van waarom het slecht is voor haar… als zij er aan mee werkte is het toch prima weddenschap of niet… (en ja ik denk vooral als een jongen, don’t blame me)

Maar jij bent een jongen :open_mouth:

Dingen doen met een verkeerde jongen die je eigenlijk gebruikt. Zoiets. Maar je leert er ook wel van. Dat van die weddenschap is trouwens echt lullig (sorry).

Ik heb vooral spijt van mijn eigen naïviteit. Om de één of andere reden laat ik me telkens gek maken door lieve woordjes en denk ik dan wel dat het goedkomt. Vervolgens laat ik misbruik van me maken terwijl ik denk dat ik een relatie heb, maar het bij die persoon helemaal niet om liefde draait maar gewoon om een pleziertje.

Mijn ex.

Ik heb er spijt van dat ik constant loog over van alles. Alleen voor de aandacht van anderen. Ik heb er heel veel mensen mee pijn gedaan.

Voor de rest heb ik nergens spijt van, want ook door fouten te maken, leer je ;]

hoeveel topics ga jij als jongen zijnde nog maken op GIRLscene??

Ik heb spijt van…
Op vakantie was er een jongen waar ik het mee heb gedaan, toen kwam er een andere jongen die dronken was die begon te roepen dat hij met mij had gezoend, terwijl dat niet zo was, de jongen waar ik het mee deed voelde zich genaaid en wou niet meer met mij praten, ik heb het daarbij gelaten en nu zie ik hem nooit meer… Ik heb er echt spijt van dat ik hem zo heb laten gaan!

toen ik jong was ( groep 5 ofzo ) heb ik met valentijnsdag een briefje in de tas gedaan van de jongen op wie ik toen verliefd was, hij zit nu nog in mijn klas en pest me er nu nog mee

misschien is ze wel lesbiënne?