spijt!!

ik ben zelf over drie dagen 15 en ik vind een jongen leuk C wij doen een beetje sms-e (midden in de nacht whaha) en msn-en… ik ken hem nog niet zo lang maar ik vind hem echt heel erg leuk. gister ging ik uit en hij zou ook komen ik had hem niet gezien en ik was nogal dronken dat ik met een jongen heb gezoend B… daar voelde ik me heel schuldig over… vandaaf had ik nog met hem gesmst enzo en hij zegt dat hij er was en dat hij mij gezien had… maar hij was niet naar me toe geweest. nu ben ik bang dat hij had gezien dat ik met een andere jongen had gezoen… ik voel me eigen nu heel schuldig en aan de andere kant hem ik zoiets van ik heb nog niks met hem, ja ik vind hem leuk. maar ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen… HELP

Zoen niet meer met andere jongens.
Voor nu maakt het niet uit, je heb nog niks met hem.

Maar maak er dan werk van als je hem leuk vind.

wat insignificant zegt !

Wat insignificant zegt indd.

Maar ehm even offtopic, je bent 14 en je bent al dronken met uitgaan? Oke dat je op stap wilt, maar waarom moet je je er perse bij bezatten? En dat op zo’n jonge leeftijd al? Oke sorry, misschien ben ik nu gewoon ouderwets ofzo, maar op die leeftijd dacht ik er nieteens aan…

Ook al nemen ze een slokje, zeggen ze al meteen ‘ik was dronken’ blaaaa.

Ook eens met insignificant :slightly_smiling_face:.

@ hiierboven.: nou bij mij zijn zelfs de 12/13 jarigen dronken :pensive:’ maargoed hé die kunnen nog niet zo goed tegen drank, dus worden ze eerder dronken :’)

Iedereen is het eens met mij.

thats the first time… LOL

Ja dat klopt dan ook wel weer. Maar stel ze was echt dronken, vind ik dat best wel erg op zo’n leeftijd.

heey mensen ze vraagt om jullie hulp niet of ze nou wel of niet moet drinken, tis erg okeej, 1 zo’n reactie is denk wel genoeg. ik zou het niet doen (kben ook 14) maar als zij dat nou wil laat haar tog gaan. en zeg eerlijk tegen die jongen op wie je verliefd bent dat je met een ander hebt gezoen en dat het je spijt, als hij je echt leuk vind moet hij dat tog kunnen begrijpen? en als je een geheim hebt word je relatie ook niet beter denk. naja khoop dat je er iets aan hebt

vind die C jou ook leuk dan? want anders maakt het hem vast niks uit dat je met iemand anders gezoend hebt.
en ik hoop idd dat je niet écht dronken was, want op zo’n jonge leeftijd kan je al alcoholdementie ontwikkelen. zou een beetje lullig zijn als je op je 19e ofzo al helemaal dement bent.

poef hersencellen…

insignificant said the wordsss