Spijt ?!

Ooit spijt gehad dat je met iemand heb gezoend of in bed bent gegaan ?

Uhhh Ik heb het wel eens meegemaakt met een jongen. ik zoende met hem terwijl die ook een ander vriendinnetje had. Waar is later pas achter kwamm :$:$

Schaam je niet het blijft of course anoniem :grin:

Ja.

Hmm nee. Of ja, wel één keer, maar ik had spijt van die hele “relatie”.

Aaahh das ook kut, dat had ik ook.

Ja 1 keer. Het beheerste toen mijn hele week daarna.

Nee nja wel spijt van de relatie bijvoorbeeld maar niet zo zeer van de seks zelf al had ik met mijn eerste keer wel beter kunnen wachten. Maar al is die jongen nog zo’n klootzak ergens denk ik dat het wel voorbestemd was dat het met hem moest gebeuren gewoon na alles wat er tussen ons is voorgevallen enzo.

Ja, maar alleen omdat hij heel slecht kon zoenen, jonger was dan ik was, iedereen het gezien had, mijn vriend me er nog steeds mee pest. Haha. :")

Zielig dat jongens zoiets doen. waarvan een meisje spijt krijgt.

ja, ik zoende met een jongen om een andere jongen te vergeten daar had ik wel spijt van, maar het drong pas later tot me door waar ik mee bezig was.
gelukkig betekende het voor hem ook niets meer, en zoenen kon ie ook niet :’)

haha ja heb ik wel eens gehad. echt zo WAAROM moest ik dit doen??

Ojaaa,

ik ben ook een keer met een jongen naar bed geweest. 2 dagen daarna maakten die het uit. nooit meer gezien duss…

1tje,
Ook al was het hij die MIJ heel erg wilde en niet andersom en heb ik bijna niets gegeven, ik vond het toch achteraf gezien 1tje die zichzelf iets te cool vond en die er enorm mee opschepte en dan vond ik het wel stom om op zijn lijstje te staan…

Nou ik had liever niet met mijn ex gezoend, maar nu weet ik wel hoe je niet moet zoenen.

Ik heb spijt van mijn vorige relatie. Als je het een relatie kunt noemen, tenminste.

spijt omdat het later bleek dat ik met de vriend van mijn collega had gezoend.
die collega loopt de hele tijd tegen mij te lullen hoe lief en betrouwbaar haar vriend is en dat ze samen gaan wonen. en ik durf het niet te vertellen dat haar vriend dus, niet zo betrouwbaar is. maar ik vind het heel zielig voor haar ;$ zeker omdat ik niet de enige ben waarmee hij gezoend heeft terwijl hij al iets met haar had.

Ja, ik dacht er niet bij na. Achteraf had ik zo spijt.

Ik heb spijt van een relatie, heb 1 jaar me hem gehad, maar kan nu echt niet meer zien wat ik in hem zag… Gelukkig eigenlijk ook maar…

Nouja, meisjes kunnen toch ook wel nee zeggen als ze niet willen?

Als ze plannen maken om te gaan samenwonen vind ik echt dat het je morele plicht is om het haar te vertellen. Zou jij toch liever ook hebben?