Spijt.

Ik heb 3 maand geleden een heel lieve, leuke jongen ontmoet bij het uitgaan. Ik voegde hem op msn toe, en we praatten heel veel enzo. Een maand geleden spraken we voor het eerst af bij de bioscoop met een vriendin van me. De film ging niet door dus zijn we buiten met z’n drieen in het weiland gaan liggen. Ik lag bij hem en hij knuffelde me enzo, allemaal heel romantisch. Ik kreeg een paar weken later toch wel zin om een keer alleen met hem wat af te spreken, dus dat deden we. Hij kwam bij mij film kijken. We lagen met z’n tween op bed en hebben toen voor de eerste keer gezoend. We waren ‘goed’ bezig en ik ben toen verder met hem gegaan. (Even voor de duidelijkheid, het was niet mijn eerste keer). Later op de avond namen we afscheid en alles was goed en aardig enzo :slightly_smiling_face: Ik wist het zeker, dit was dé jongen.

Een paar weken later was het queensnight, hij kwam op hetzelfde festival als ik. We hadden niet echt ‘afgesproken’ maar we zagen elkaar op dat moment ook niet, dus smste ik hem: ‘‘Waar ben je, dan kom ik naar je toe’’. Ik kreeg geen sms terug, wat ik wel raar vond dus stuurde ik er nog een. Weer geen antwoord. Toen ik die nacht bij wat vriendinnen sliep kreeg ik een sms terug met: ‘‘Sorry, sms niet gehoord’’. Dus ik dacht; oh kan iedereen gebeuren (dat is toch een normale gedachten-gang). Ik smste even verder met hem en merkte aan hem dat hij vrij kortaf was. Dit kon zo zijn want er sliep een vriend bij hem :slightly_smiling_face:

Die volgende dag deed hij ook erg kortaf op msn en ik vroeg wat er met hem was. Hij antwoordde doodleuk; Niks. en ik geloofe hem ook nog. Toen die middag kwam ik op msn en zei hij tegen me; ‘‘Ik hou van je, en daarom moet ik je dit vertellen’’ Ik heb met een ander meisje gezoend op queensnight. Natuurlijk vond ik dit erg, want we hadden zo half/half wat. Maar toen kwam het tweede stuk van het verhaal. Hij bleek in de tussentijd ook met haar af te spreken. Ik werd hier nog bozer om en wou niks meer met hem te maken hebben. Ik was zo verdrietig en heb dagenlang zitten huilen, ik ben zo verliefd op hem, dus besloot ik het goed te maken.
Een paar weken later kwam hij op msn en vertelde hij me dat hij een feest had gehad van zijn ouders die zoveel jaar getrouwd waren. Op dat feest kwamen hij en een paar vrienden en ‘‘vriendinnen’’ van hem. Waaronder dat scharreltje van hem. En ik niet. Hij was op dat feest heel close met haar geweest maar had niet met haar gezoend. Toen vertelde hij dat een vriend van hem hem op dat feest een condoom door dat meisje aan hem werd aangeboden. Ik was zo shocked toen ik dit hoorde. Hij had het natuurlijk niet gedaan want hij stond er ‘‘niet op te wachten’’.

Ik ben zo boos op hem, hoe kon hij dit flikken. Hij heeft drugs gebruikt op dat feestje en lopen klaffen met dat sletje.

Ik weet zeker dat ik nu reacties krijg met; dumpen die handel of, wat een eikel ofzo. maar, op de een of andere manier kan ik dit niet want ik ben zoo in love met hem… weet iemand raad?

SORRY VOOR DE LENGTE VAN DIT VERHAAL :blush:
xx

Mmmm…je wordt in een lastige positie gezet, maar ik kan ook alleen maar antwoorden dat je verder moet gaan, vergeet hem met zijn scharreltje… Er zijn zat andere leuke jongens die wél alle aandcht aan jou willen geven. En dat is even moeilijk in t begin maar daar kom je wel doorheen. T belangrijkste is dat je niet terugkrabbelt naar hem, zo kom jij wanhopig over en denkt hij dat hij dat soort geintjes vaker kan flikken, nou dus niet

Inderdaad, dumpen. Maar aangezien je dat niet WILT (niks ‘kan ik niet’, dat is een smoes), blijf vooral bij hem en negeer dat hij vreemdgaat?

Ja sorry, het is gewoon duidelijk dat je hem moet dumpen, wat wil je dat we zeggen? Sowieso, een jongen die nu al begint met ‘sletten’ en ook aan de drugs zit, klinkt al niet best.

Dumpen? Jezus kom op zeg wat moet je nou met zo’n jongen. Als jij je grenzen niet duidelijk maakt dan gaat hij dit alleen maar vaker doen. Persoonlijk zou ik gelijk verder zoeken, op zo iemand zit niemand te wachten meid.

Het is echt beter voor je als je dit nu afkapt. Ik kan je voorspellen wat er gebeurt als je hiermee verder gaat. Je zult hem blijven smsen, proberen af te spreken en jezelf voor houden dat het wel beter gaat worden. Hij zal kortaf blijven, je soms expres negeren, en je compleet links laten liggen als je problemen hebt. Je gaat je te kort gedaan en verdrietig voelen. Als je eenmaal bekent bent met zijn vrienden zul je roddels of verhalen over hem horen waar hij dingen uitspookt die jou gigantisch gaan kwetsen.

Als jij je aan hem vast blijft klampen dan zul je uiteindelijk kapot eraan gaan. Je zult er niets meer aan over houden dan verdriet, schuldgevoel, minderwaardigheid en schaamte. Mocht je daarna nog een relatie krijgen dan blijf je nog zwaar last houden van de gevoelens van de relatie met de jongen waar je nu verliefd op bent. En deze gevoelens kunnen je volgende relatie ten onrechte kapot maken.

Als ik dit had geweten toen ik eraan begon had ik het direct afgekapt. Ik hoop dat jij wel zo wijs en sterk bent.

Ik weet niet of hij nou wel zo betrouwbaar is, als hij nu al ‘vreemdgaat’.
Maar je moet het natuurlijk zelf weten, je kan het officieel maken en kijken of hij er dan anders tegenover staat. (misschien dacht hij: we hebben toch niet officieel iets)?

Tja, je kunt het aankijken, maar het lijkt me niet zo’n betrouwbaar persoon.
Ik vind het altijd zo easy van mensen om te zeggen “Ik hou van je en daarom zeg ik het je maar meteen blabla”.
Als hij echt van je houdt zou die niet zo dom zijn geweest en zich hebben ingehouden.
Dus als het aan mij ligt zou ik hem laten voor wat ie is…

Ik ga zeggen dumpen, maar wilt hij jou nu dan nog?

ik zou hem dumpen.

Je weet dat iedereen dumpen gaat zeggen, maar dat wil je niet? Wat voor advies verwacht je dan? ‘gewoon bij hem blijven terwijl hij vreemdgaat?’

Ik snap dat je je gekwetst voelt en hem niet wilt dumpen.
Maar een jongen die drugs gebruikt en niet te vertrouwen is, wat heb je daar aan?

ik zou een ander zoeken… Ik vind het sowieso vreselijk als een jongen drugs gebruikt of rookt

volgens mij ben ik de enige die hier anders over denkt

1. je bent zn vriendin niet, hij mag zelf weten wat die doet
    en 2. hij verteld het je toch eerlijk?
    mja toch zou ik er mee kappen als ik jou was, ik snap namelijk dat dit je boos maakt, het is niet leuk om zoiets te horen
    als hij jou echt leuk vind, dan ging hij niet met een ander zoenen natuurlijk.
    & waarom is dat meisje met wie hij heeft gezoend een sletje, ze weet wss niet eens van het bestaan tussen hem en jou af…

haha niet heel logische het is net een week gelede …

maargoed wel vervelend,…misschien moet je met hem afspreken en gewoon met em praten hierover…andersblijf je er in zitten…
en als hij je hoopt geeft en daarna je weer laat vallen neem dan afstand…
dat heb ik nl ook gehad en dan kan je hem nog heeeeeelll lang leuk inden *zucht*

Waarom is dat meisje nu weer een slet omdat jij jaloers op haar bent? Sorry, maar als ik jouw topics lees vind ik jou eerder een slet.

Oké, hij is wel fout geweest. Maar hij is naar mijn idee niet vreemd gegaan, aangezien jullie niet ‘officieel’ iets hadden.
Maar aangezien hij zowel met jou ging daten, als met dat andere meisje, dat zegt toch wel iets over hem. Blijkbaar heeft hij niet genoeg aan één persoon (of kan hij zich gewoon niet aan één persoon binden). En ik twijfel eraan of dat anders gaat worden als jullie ‘officieel’ een relatie hebben?

Een vriendin van mij had dit ook, dus I can’t agree more.

Je weet al zeker dat je reacties krijgt met dumpen die handel blabla
maar ik vind dat er ook eigenlijk niet echt veel opties zijn…
wat heb je nou aan een jongen die al niet van anderen af kan blijven vóór hij officieel iets met jou heeft.
Hoe kan je er dan op vertrouwen dat hij dit niet doet in jullie relatie?

Ik zou eens heel erg goed met hem gaan praten,.
Vertrouw je hem nog wel, na al die dingen die hij heeft gedaan ?
Hoe denk je dat het verder zal gaan als jullie officieel iets krijgen ?

misschien is 't een slettebak, weet ik veel ( ':
Mensen die ik niet ken, noem ik geen slet

Anyway, je hebt nog niks met hem, dus hij mag doen en laten wat ie wilt. Even met rust laten desnoods.