Spijt

heee. Ik heb het eergister uitgemaakt met me vriend alleen ik heb er zo veel spijt van. Ik heb t uitgemaakt omdat hij eigk helemaal geen moeite meer voor me deed en ik niet meer het gevoel had dat hij me leuk vond, ik heb dit wel een paar x gevraagt maar hij zij telkens dat hij me nog wel leuk vond maar hij bleef gewoon niks doen zegmaar. Toen ik het dus uitmaakte zij die maakt niet uit em ik vroeg wil jij nog wel en hij zij ja eigenlijk wel… Maar omdat ik dus zoveel spijt heb heb ik gevraagt of we het weer kunnen proberen enzo. Alleen hij zegt dat hij het nu niet weet… Weet iemand hoe ik hem nog terug kan krijgen want ik ben zo stom geweest en ik hield dus echt veeel meer van hem dan ik dacht. Tipsss? xx

Hoe oud ben je?

Je kan nu niks doen.

Je hebt het met een reden uitgemaakt. Vergeet die reden niet.
Nu ga je zijn leuke kant missen. Maar hij heeft dus ook een verrotte kant want anders had je het niet uitgemaakt.

Maar ik weet niet wat je kan doen om hem terug te krijgen. Hem de tijd geven denk ik.

Vraag anders om vrienden te blijven, dan blijf je sowieso nog in contact.

Dat werkt alleen maar als beiden geen (liefdes) gevoelens meer voor de ander heeft

Lastig! Denk aan zijn negatieve kanten. Er is een rede geweest dat je het uit hebt gemaakt en ik weet uit ervaring dat wanneer het uit is, je vooral aan de leuke kanten denkt.

Dat hij het nu niet weet zegt ook al genoeg denk ik zo…

Je hebt het niet voor niets uitgemaakt he, vergeet dat niet.

Ik zou het nu eerst een week of 2 rust geven, het is logisch dat je nu ineens spijt hebt, je bent aan hem gewend. Ga niet meteen terug rennen, want over een week maak je het dan weer uit. Als je hem over een tijdje nog mist, praat dan met hem.

Ik heb hetzelfde meegemaakt, heel toevallig precies de zelfde situatie dat hij geen moeite deed meer enzo… Even daarna had die een ander maar zoals hierboven al gezegd, geef het tijd! Je wordt terug vrienden als jullie band sterk was! Xx