Spijt van vakkenpakket/profielkeuze

Hoi!
Ik heb vorig jaar mijn profiel moeten kiezen ik heb gekozen voor C&M met Frans, Duits, Ak, gs en handvaardigheid en dan de basisvakken. Geen wiskunde oid.
Nu heb ik me dit jaar meer verdiept in de opleidingen en ben ik er achter gekomen dat ik heel graag iets in de gezondheid of iets in die richting zou willen doen.
In ieder geval opleidingen waar je in ieder geval wiskunde voor nodig heb en vaak ook N&G.
Nu baal ik dus ontzettend, want ik heb wel wat opleidingen gezien die me eventueel ook leuk lijken bijvoorbeeld Fysiotherapie, maar dat is dan weer ‘omdat het moet’
Ik weet dus niet of ik nu nog van profiel kan wisselen of in ieder geval wiskunde zou kunnen kiezen.
Als ik NG zou gaan doen zou ik deze vakken nemen: Sk, Bio, Ak, Wi A, Fa of Dui
Het scheelt dus heel erg veel, dus ik heb echt geen idee of dit mogelijk is.
Ik ben nu dus een beetje radeloos en baal er echt van dat ik CM heb gekozen en al helemaal handvaardigheid… Kunst en maatschappij enzo trekt me helemaal niet aan. :hammer:

Het enige punt is dat mijn sterke vakken niet beta zijn, maar ik heb wel alles met een 6 afgerond terwijl ik vorig jaar niet echt zo erg mijn best heb gedaan, dus ik denk dat ik het wel zou moeten kunnen…

Ga zo snel mogelijk naar je decaan. Misschien dat je wiskunde er nog extra bij kunt doen? Zal je waarschijnlijk wel de gemiste stof zelf in moeten halen.

Op mijn school kon je nog van profiel wisselen vóór de rapportvergaderingen. Bij ons op school is het deze week, maar je moet inderdaad naar je decaan gaan! Verschilt per school namelijk hoe ze dat allemaal aanpakken. Natuurlijk moet je dat ook zo snel mogelijk doen, want anders zit je met een profiel opgescheept wat je helemaal niet wil. Succes!

Zo gauw mogelijk nog (in ieder geval) wiskunde er bij gaan volgen en alles gaan inhalen. En direct met iemand van je school gaan praten, bij voorkeur een mentor of decaan.

Blijf zitten en verander het.
Nee maar serieus, als je de vakken niet leuk vond waarom koos je ze dan?