Spijt van ruzie

hee ik heb vandaag echt erge ruzie gehad met m’n moeder
ik heb lelijk tegen haar gedaan omdat ik vandaag heel chagrijnig was door ongesteldheid en nu schaam ik me echt erg
normaal hebben we niet zo vaak ruzie dus ik voel me er echt rot over
ze is boos de deur uit gegaan naar het werk en ze komt vanavond weer terug maar ik ben bang dat ze nog boos is en ik moet er elke keer om huilen want ik weet niet waarom ik zo dom deed…

hoe moet ik tegen haar doen als ze nog boos op me is want ik ben bang dat ik moet huilen en dan vindt ze me juist een aanstelster…

Ik zou gewoon netjes je excuus aanbieden en vertellen dat je je er erg rot om voelt dat het gebeurd is. Veel meer dan dit kan je niet doen, succes!

@ MISSSECRETx:
dank je wel ik hoop dat ik niet te emotioneel word dan want ik wil wel voor vol aangezien worden. mensen zeggen altijd dat pubers stemmingswisselingen hebben enzo en lastig zijn maar ik wil helemaal niet lastig zijn…

up

Zeg gewoon heel vrolijk;
Haaai.
En als ze terug vrolijk doet zeg je;
nog sorry van vanmorgen? ;p

@WEDNESDAY; dankje voor je antwoord
@lisyeah: ik denk juist dat ze niet terug vrolijk gaat doen en als ik vrolijk doe ga zeggen: “denk je dat ik het vergeten ben?” want dat was de vorige keer ook. oké ze blijft niet heel lang boos maar ik weet nu dat dit echt mijn schuld was en ik zou ook wel een dag boos zijn als ik haar was…

hoezo vind ze je dan n aanstelster?
als je huilt laat je juist zien dat je veel om dr geeft

ofja dat heb ik wel. als ik dr kwets ofzo begin ik altijd vet erg te huilen omdat ik dr dan gekwetst heb en ik dat juist niet wil.

@chilosa: omdat ik als kind altijd ging huilen als ik m’n zin wilde krijgen. alleen doe ik dat nu niet meer want ik ben in de puberteit veranderd natuurlijk!
ja ik heb hetzelfde, ik moet nu al elke keer huilen en nu ook weer eigenlijk als ik eraan denk :blush:

Gewoon je excuses aanbieden, meer kun je niet doen toch?

ja, en vertellen dat je je er rot om voelt. Maar waarschijnlijk kan je moeder dat wel aan je zien aangezien het je moeder is.

ik heb pas nog heeeel erge ruzie gehad met mijn moeder en we waren alle2 zo koppig. Ik voelde me zooo rot!! iedereen heeft wel eens een rotdag… en als je zegt dat je er spijt van hebt zal ze er echt wel respect voor hebben dat je toegeeft dat je fout zit. heel veel suc-6…

xx

En, hoe is het gegaan?